راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

ایران ما، بهشت جاسوسان!

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲ ب.ظ

🔴 ایران ما، بهشت جاسوسان!


🔹یکی از دلایل موفقیت نظام اسلامی در حوزه دفاعی، برخورد قاطع با جواسیس و عوامل نفوذی است.


🔻 #جلال_حاجی_زوار یکی از کارمندان هوافضای وزارت دفاع بوده که حفاظت اطلاعات وزارت دفاع طی تحقیقاتی به نقش جاسوسی او پی‌برد. حاجی زوار بعد از طی مراحل قانونی و قضایی اعدام شد.

🔹با اعدام جواسیس، در هر سطح جاسوسی، به نظر می‌رسد می‌توان حوزه‌های امنیتی، سیاسی، فرهنگیط اقتصادی و زیست محیطی را از گزند دشمن حفظ کرد.


🔻 در بین همه دولت‌ها، دولت انگلیس، بیش از همه دولت‌ها، حتی بیشتر از آمریکا در دفاع از جواسیس خود، در هرسطحی اقدام می‌کند. از تهدید و تطمیع گرفته تا پرداخت پول‌های کلان! 


🔹ایران امروز ما، اما به بهشت جاسوسان تبدیل شده. جاسوسان زیادی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، زیست محیطی و فرهنگی وجود دارند  که براحتی اطلاعات محرمانه و فوق سری مملکت را به دست بیگانگان می‌دهند و بعد از کشف، نهایت یا با مذاکرات پنهانی آزاد می‌شوند یا با دریافت پول از آن دولت بیگانه، تبادل می‌شوند! یا نهایت چندسالی هم زندانی شوند!


🔻 مملکت‌داری را ما در ایران به شوخی گرفته‌ایم؛ جاسوسی و سرقت اطلاعات، حداقل‌ترین کار جواسیس است؛ مهلک‌ترین ضربه جواسیس، تصمیم‌سازی برای مراکز تصمیم‌گیری و مسئولین است! 


🔹ارائه اطلاعات غلط، ناقص، انحرافی و تصمیم‌سازی بالاترین سطح جاسوسی است که امروز در ارکان نظام اسلامی در عرصه اقتصاد، مذاکره، محیط زیست، انتقال آب، فرهنگ و هنر دیده می‌شود و هیچ اقدام قاطعی را شاهد نیستیم!


🔻 آیا شما می‌دانید یکی از دلایل آشفته‌بازار وضعیت اقتصادی، تصمیمات عجیب غریب ارزی و سکه‌ای طی دوسال گذشته بوده که وزیر اقتصاد اظهار بی‌اطلاعی می‌کند، بانک مرکزی اطلاعی ندارد و ...؟! آیا نفوذی‌های مراکز تصمیم‌سازی اقتصادی شناسایی شده‌اند؟ با جاسوس تیم مذاکره کننده چه برخوردی شد؟ آیا می‌دانید یکی از دلایل انتقال آب از سرشاخه‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان به استان‌های کویری برای مصارف کشاورزی و فولاد، نفوذ جریان جاسوسی زیست محیطی بوده که گزارش‌ها و اطلاعات ناقص و هدفداری را به مراکز تصمیم‌سازی ارائه می‌کردند؟ با آنها چه شد؟! با پرونده دفتر نخست‌وزیری چه شد؟ با عوامل فتنه۸۸ چه برخوردی شد؟ و ... 

🔹جالب است بدانید یکی از کارویژه‌های سفارت‌های دولت‌ها در ایران، ارتباط با اهالی فرهنگ و هنر است ارتباط با کارگردانان، تهیه‌کنندگان، بازیگران، بازیکنان، خواننده‌ها و هنرمندان است. اینها را یکی یکی به برخی کشورها دعوت کرده و آنان را تبدیل به سفیر فرهنگی خود می‌کنند! با آنکه ارتباط واضح برخی از سلبریتی‌ها با سفارتخانه‌ها مشهود است اما ما هیچ،،، ما نگاه،،، . نزار زاکا، جیسون رضائیان، ....


🔹در کنار آشفتگی بازار و اقتصاد متلاشی شده، به آشفته‌بازار جاسوسی هم نظری کنید؛ ایران ما امروز به بهشت جاسوسان تبدیل شده! هزینه جاسوسی پائین آمده، یعنی جاسوسان می‌دانند با برخورد سنگینی مواجه نمی‌شوند!


💢 شاید حکم اعدام، برای جواسیس، در هرسطح جاسوسی، حکمی بازدارنده باشد شاید ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۲
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی