راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

۱۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

مواظب مرجفون وکاسبان جهادومبارزه باشید

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹ ب.ظ

.
🔴🔹مواظب مرجفون و کاسبان جهاد و مبارزه باشید !!

🔹به نام خدا و برای خدا

🔹پس از اینکه عالم مجاهد آیت الله یزدی برای کمک به امام خامنه‌ای وارد میدان شد و با هدف از بین بردن تردید در مورد صحت یا عدم صحت نامه آملی لاریجانی خطاب به حضرت آقا و مقابله با قدرت طلبان، هزینه دفاع از ولایت و روشنگری علیه جریان پیچیده قدرت ‌طلب را بجان خرید، دوباره زمینه برای عده‌ای محافظه‌ کار و چالش گریز فراهم شد تا با سخنان چندپهلو، علیه جریان انقلابی و عدالتخواه وارد میدان شوند

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۹
مجید روزی

سرگذشت ریال

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷ ب.ظ

سرگذشت ریال...

در زمان شاه طهماسب صفوى، ارزش هر تومان ایران برابر با ١٠ پوند انگلیس بود یعنی تومان ایران تقریبا با ارزش ترین پول جهان بود! آن زمان هنوز آمریکایی و دلاری وجود نداشت.

در دوران سلطنت فتحعلی‌شاه و محمد شاه قاجار، دو پوند استرلینگ برابر با یک تومان ایران شد. در این زمان یک پوند برابر بود با ۲۵ فرانک فرانسه و ۱۰ روپیه هند. در همین زمان، یک تومان ایران با دو دلار و پنجاه سنت آمریکا برابر بود.

در اواخر سلطنت ناصرالدین‌شاه ارزش پوند بریتانیا ۳.۲۵ برابر تومان ایران و پس از قتل او، در زمان سلطنت مظفرالدین‌شاه، حدود ۴.۸۵ برابر تومان ایران شد و پس از انقلاب مشروطه یک پوند برابر با ۶۰ قران بود یعنی ارزش پوند انگلیس ۶ برابر تومان ایران شد.

در اواخر سده نوزدهم و اوائل سده بیستم میلادی تا جنگ اوّل جهانی، یک پوند انگلیس تقریباً برابر با ۵ دلار آمریکا بود. بنابراین در دوران مظفرالدین‌شاه ارزش دلار آمریکا و تومان ایران تقریباً یکسان بود.

در زمان سقوط رضا خان و ورود ارتش‌های متفقین به ایران، دلار آمریکا تقریباً یک و نیم تومان ایران بود. در سال ۱۳۳۲ یعنی در اواخر دولت مصدق، یک دلار آمریکا معادل ۹ تومان و یک پوند استرلینگ برابر با ۲۳ تومان بود.

در پایان سلطنت محمدرضاشاه و در دوره‌ای که صادرات نفت خام در قله تاریخی قرار داشت، یک دلار آمریکا تقریباً ۷ تومان ایران و یک پوند انگلیس تقریباً ۱۰ تومان ایران ارزش داشت.

و امروز اگر واژه lowest currency را در گوگل سرچ کنید میبینید که ریال ایران بی‌ارزش‌ ترین پول جهان است. یعنی هر دلار امروز برابر بود با ۱۳۳ هزار ریال یا ۱۳ هزار ‌و سیصد تومان...

✍مجیدروزی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۷
مجید روزی

ازآیت الله رئیسی یادبگیرید

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ب.ظ

از رئیسی یاد بگیریم
آقایان مسئولین ، آقایان مدیران ، آقایان مقامات و هر کسی که در جمهوری اسلامی دارای منصب و مقام هستی . مردم از تو انتظار دارند به وظیفه ات عمل کنی . در قانون حدود اختیارات شما مشخص است،‌لازم نیست هیاهو وجنجال کنید و یا از مسیر قانون خارج شوید و به فکر دنیای خود به چپاول بیت المال بپردازید فقط از اختیارات قانونی و حدود وظایفی که برای شما در قانون تعریف شده است استفاده کنید و به مردم خدمت کنید . تفاوت مدیریت آقای رئیسی بر قوه قضاییه را با دیگران مقایسه کنید موجب نشاط انقلاب و مردم شوید و آنان را امیدوار به آینده ای بهتر کنیدو اعتماد از دست رفته شان را به آنان برگردانید . بدون جارو جنجال وانحراف از وظایف قانونی می توان در خدمت مردم و انقلاب بود به همین سادگی . مگر رئیسی در این مدت کوتاه که امیدواریم استمرار داشته باشد چه کرد ؟ صادقانه برای انقلاب و مردم تلاش کرد، با فساد و مفسدین برخورد کرد  و از مسیر الهی منحرف نشد .

✍مجیدروزی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۴
مجید روزی

شصت و هفت سال پیش ملت ایران برای استقلال مبارزه میکرد. دقیقا مثل این روزها
و امپریالیسم جوابش را با تروریسم اقتصادی میداد. دقیقا مثل این روزها.
و در بی‌بی‌سی فارسی، چند ایرانی نما هر روز  مقاومت ایران را دلیل اصلی بدبختی و فلاکت و فقر مردم و به خطر انداختن صلح جهانی می‌خواندند. دقیقا مثل این روزها. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۹
مجید روزی

نمونه مواردی که روحانی خودرافدای رهبری کرده

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲ ب.ظ

⭕️ نمونه مواردی که روحانی خود را فدای امام خامنه‌ای کرده

🔰مجیدروزی

: یکی از محترمین قم اخیرا گفته اند که اگر مقام معظم رهبری یک فدایی داشته باشد، آن یک نفر حسن روحانی است. به نظرم این ظلم در حق حسن روحانی است که او را چیزی بدانیم که اصلا نیست! اگر کسی چنین ظلمی به حسن روحانی کرد، مطمئنا با خواندن این متن (که جملگی برگرفته از مواضع علنی حسن روحانی و‌ با یک جستجو قابل دستیابی است) به نتیجه ای خواهد رسید که من و شما رسیده‌ایم: 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۲
مجید روزی

پنج روایت ازچگونگی ازدواج شهداء خراسانی

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶ ب.ظ

 

پنج روایت از چگونگی ازدواج شهدای خراسانی؛

بخشیدن مهریه در مقابل خواندن خطبه عقد توسط امام خمینی (ره)

«فاطمه عمادالاسلامی» همسر سردار شهید «محمود کاوه» در خاطرات خود آورده است: محمود گفت «هر دختری خواسته­‌ای داره، خواسته‌­ی شما چیه؟» من هم در جواب گفتم «اگر من را خدمت امام ببرید که خطبه عقدمان را ایشان بخوانند؛ حتی مهریه هم نمی­‌خواهم».

کد خبر: ۳۵۵۸۸۷

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ - 11August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، خداوند آرامش را در نهاد زن و مردی که پیمان زناشویی با هم می‌­بندند قرار می­‌دهد تا در سایه این سکینه، عشق تجلی پیدا ­کند و انسان به معبود نزدیکتر ­شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۶
مجید روزی

حضور گروه «حسن نیت» در کردستان موجب تجدید قوای گروه‌های ضد انقلاب شد

همرزم شهید اصغر وصالی گفت: اگر گروه حسن نیت چند روز دیرتر به کردستان می‌آمد، می‌توانستیم کار «عزالدین حسینی» و «عبدالرحمان قاسملو» از رهبران ضد انقلاب کومله و دموکرات را در کردستان یکسره کنیم.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۸
مجید روزی

تغییر رفتار افسر عراقی با اسرا/ افتتاح زندانی که خود اسرا ساخته بودند

رحیم قمیشی نوشت: نادر می‌گفت «سید شجاع» نگهبان عراقی، انسان بسیار دلیری است. او با وجود همه خطرات به اسرا کمک می‌کرد و برای‌مان اخبار را می‌آورد، اما انتظارات بعضی از بچه‌ها به قدری از او بالا رفته بود که او نمی‌توانست برآورده کند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۲
مجید روزی

امیر سرتیپ پوردستان در قم:

فرزندان ملت در نیرو‌های مسلح هیچگاه در برابر تهدیدات غافلگیر نخواهند شد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: مطمئن باشید فرزندان ملت در نیرو‌های مسلح غافلگیر نخواهند شد و اگر دشمنی بخواهد تهدید خود را عملی کند با پاسخ پشیمان‌کننده نیرو‌های مسلح مواجه می‌شود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۸
مجید روزی

سردار بابایی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فرمان امام (ره) از همه سلاح‌های استراتژیک برای مدافعان پاوه تأثیرگذارتر بود

معاون وقت اطلاعات سپاه پاوه گفت: فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر گسیل نیرو و امکانات به سوی پاوه وقتی صادر شد از همه سلاح‌های استراتژیک تاثیرگذارتر بود؛ به نحوی که وقتی متوجه شدیم چنین پیامی از سوی ایشان صادر شده است، شجاع‌تر شدیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۳
مجید روزی