راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

۳۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

بازخوانی جنایات آمریکایی‌ها در ۱۲ تیرماه سال ۶۷/چگونه عده‌ای به دنبال مذاکره بدون قیدوشرط با آمریکا هستند؟

بازخوانی جنایات آمریکایی‌ها در ۱۲ تیرماه سال ۶۷/چگونه عده‌ای به دنبال مذاکره بدون قیدوشرط با آمریکا هستند؟

به گزارش راهیان نور، تاریخ انقلاب اسلامی را که می‌نگریم حوادث بیشماری را مشاهده می‌کنیم که در هریک از آن‌ها می‌توان ردپای امریکای جنایتکار را مشاهده کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۱۴
مجید روزی

 

رییس سازمان بسیج:

راهیان نور دانش آموزی پس از مراسم اربعین آغاز می‌شود/ راهیان نور جنوب شرق ظرفیت جدیدی تعریف خواهد کرد

راهیان نور دانش آموزی پس از مراسم اربعین آغاز می‌شود/ راهیان نور جنوب شرق ظرفیت جدیدی تعریف خواهد کرد

به گزارش خبرنگار راهیان نور، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین  در نشست ماهانه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: پیروزی انقلاب و شکل گیری نظام مردم سالاری دینی در سایه راهبردهای بلند امام شکل گرفت و در دفاع مقدس تجلی پیدا کرد و ما امروز به آن افتخار می‌کنیم.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۰۹
مجید روزی

شکارچی پهباد آمریکا به نمایش درآمد

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۰۳ ب.ظ

شکارچی پهپاد آمریکایی به نمایش درآمد/درج «کیل‌ مارک» به‌روی سامانه +عکس

شکارچی پهپاد آمریکایی به نمایش درآمد/درج «کیل‌ مارک» به‌روی سامانه +عکس

تسنیم نوشت:سامانه موشکی پدافند هوایی سوم خرداد که در تاریخ ۳۰ خرداد سال جاری موفق به سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکایی MQ-۴ در تنگه هرمز شده بود، در نمایشگاه باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌نمایش گذاشته شد.

 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۰۳
مجید روزی

سهمیه بندی روایت ازاده عبدالله قادری

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۰۸ ب.ظ

یکی از حیله های دشمن برای اذیت و آزار ما این بود که سهمیه آب را آن قدر کم می کردند تا قادر به وضو گرفتن و انجام طهارت نباشیم. عراقیها ما را – که حدود 150 نفر بودیم – از ساعت 4:30 بعد از ظهر تا 8 صبح روز بعد در داخل آسایشگاه حبس می کردند و برای این تعداد، تنها 6-5 حلب آب در نظر می گرفتند. به همین دلیل ما آب را سهمیه بندی می کردیم تا با مشکلات کمتری مواجه شویم.

سهمیه بندی؛ روایت آزاده عبدالله قادری

: اسرا، روزگار ظلمانی دوران اسارت را تنها با یاد خدا سپری کردند و حضور آرام‌بخش او را زیر شکنجه بعثیان لمس کردند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۰۸
مجید روزی

فرهنگ دفاع مقدس بهترین الگو برای توسعه کشوراست

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ب.ظ

سردار عامری:

فرهنگ دفاع مقدس، بهترین الگو برای توسعه کشور است

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: در حوزه فرهنگ کشور نیاز به الگو و مدل داریم و این الگو می‌تواند پیشرفت‌هایی را به دنبال داشته باشد؛ اعتقاد ما بر این است فرهنگ دفاع مقدس بهترین الگو برای سربلندی و توسعه کشور است.

کد خبر: ۳۶۱۷۵۵

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار سرتیپ «داوود عامری» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در نشست با کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۸ ، ۲۲:۰۶
مجید روزی

مجلس چه غلطی می کند

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

🔴 #مجلس_چه_غلطی_میکند؟

🔹حجت‌الاسلام #پناهیان خطاب به نمایندگان مجلس گفته: "چرا مخالف #شفافیت_آراء_نمایندگان هستید؟ چرا عده‌ای از نمایندگان شفاف شدن آرایشان را تفتیش عقاید می‌خوانند! ما کاری به عقاید شما نداریم می‌خواهیم رای شما، نظر شما و کارشناسی شما را بدانیم. این حق مردم است".

🔸پناهیان لابلای صحبت‌هاش گفته: "مجلس چه غلطی می‌کند؟ چه چیزی را از ملت پنهان می‌کنند؟"

❗️سایت #مجلس با برخی از نمایندگان مخالف #شفافیت_آرا، مصاحبه کرده که بله پناهیان به مجلس اهانت کرده و وااسلاما ومجلسا!!

🔹حالا ما ملت، همه با هم، به صراحت می‌گوئیم مجلس چه غلطی می‌کند؟ نمایندگان چه غلطی می‌کنند که مطرح شدن #مطالبه‌ی_شفافیت_آراء اینقدر آنان را آشفته و پرخاشگر کرده؟!

🔸حق مردم است که بدانند در چند سال اخیر، وقتی کشور با جنگ اقتصادی مواجه شد، تحریم‌ها فلج کننده شد، سوءتدبیرها به اوج رسید، مجلس برای نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها چه کرد؟ مجلس در بحث قانونگذاری برای رفع "مشکلات ملت" چه غلطی کرد؟ دلار ۲۰ هزار تومانی، پراید ۵۰ میلیونی، گوشت ۱۲۰ تومانی و تورم ۵۰ درصدی هم باعث نشد مجلس به خود تکانی بدهد! افسارگسیختگی اقتصادی و وادادگی در سیاست‌ خارجی هم باعث نشد تا مجلس برای این وضع کاری کند! برخی از نمایندگان به اختگانی تبدیل شوند که ذره‌ای برای اقتصاد و فرهنگ و سیاست خارجه دغدغه‌ای ندارند! حالا به صراحت می‌گوئیم واقعاً مجلس برای ملت چه غلطی کرد؟! مطالبات رهبری که بماند! مگر نمایندگان وضعیت این مملکت را نمی‌بینند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۰۰
مجید روزی

ازدخترآبی تا دختر زیر آبی

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ب.ظ

🔴از #دختر_آبی تا #دختر_زیرآبی

ح‌سین ق‌دیانی: جریان افسادات با مدد از سلبریتی‌ها اسباب خودسوزی سحر را فراهم کرد تا شبنم، زیرآبی برود! آری! فلانی و بهمانی را به فرزندان دیگر نعمت‌زاده اضافه کنید! آقا و خانوم سلبریتی! تو بیش از آنکه موافق رفتن زنان به استادیوم باشی، عروسک خیمه‌شب‌بازی حجاریان و تاج‌زاده‌ای! اگر خیلی مردمی هستی، زبان سیاست‌بازان در دهان شما چه می‌کند؟! یک بار با همین حاشیه‌سازی‌ها #شیخ_کذاب را در پاچه‌ی ملت فرو کردید، بس نبود؟! واقعا همان به که #فوتبال و #سینما را بچسبید و الا کیست که نداند محصول سیاست‌ورزی‌تان، بیش از استادیوم، میل بردن مردم به #فنا دارد؟! آینده‌ی سحر آن وقتی سوخت که شما شرف‌تان را به #سیاست فروختید و با سوءاستفاده از محبوبیت خود، مبلغ و مشوق نامزدی شدید که اینک جرئت نمی‌کنید حتی اسمش را ببرید، از ترس فحاشی هواداران‌تان! بگذار در شأن خودتان با شما سخن بگویم! آن میدان که شما بنا دارید بیش از این، این مردم را؛ اعم از #زن و #مرد به آنجا بکشانید، نامش #استادیوم نیست! #گا است! قدرمسلم شما اگر دلسوز #دختر_ایرانی و #زن_ایرانی بودید، هرگز #میترا_استاد را #فاحشه و #مهدورالدم نمی‌خواندید! امروز هم اگر شاکی سحر، یکی مثل #محمدعلی_نجفی بود، حتما عوض #قهرمان به #بدکاره تبدیلش می‌کردید! به‌راستی آخر و عاقبت چند سحر باید آتش بگیرد تا شما سلبریتی‌ها بی‌خیال سیاست‌بازی شوید؟! آهای! عالمی در این شهر پیدا نمی‌شود خطبه‌ی طلاق سلبریتی‌ها از افسادطلبان را بخواند؟! یعنی چند سحر باید بسوزند؟! آقای رئیسی! به قضات قوه‌ی قضائیه بگو؛ آنکه #دروغ گفت و #تهمت زد، ح‌سین ق‌دیانی نبود! سلبریتی‌ها بودند که در کذبی آشکار "۶ ماه حبس" مرا بریدند و دوختند برای سحر! و دختر نگون‌بخت را با پر و بال دادن به این حکم موهوم که اصلا وجود خارجی نداشت، به وادی #خودسوزی کشاندند! ‌کاش حالا که دارید مفسدین اقتصادی را محاکمه می‌کنید، غافل از محاکمه‌ی دروغ‌پردازان نشوید! دروغ‌پردازانی که بیشتر خواهان آزادی شبنم نعمت‌زاده هستند تا استادیوم آزادی رفتن سحر خدایاری! ندیدید چگونه سحر را با نشر اکاذیب مجبور به خودسوزی کردند تا شبنم‌های بیرون از بند، برای ساخت و پاخت و بریز و بپاش حاشیه‌ی امن داشته باشند؟! شگفتا! یکی‌شان و فقط یکی‌شان، این چند وقت به ملاقات سحر نرفت لیکن چه عکس‌های توپی انداختند با نامزد بنفش! بنفش... #آبی و #قرمز را که با هم جمع کنی، می‌شود #بنفش اما خودمانیم! چه گندی زدند به رنگ بنفش! خانم افشار! اف بر تو که یک دستت بوی "خون سحر" می‌دهد، یک دستت بوی "شیر خشک"!

#حسین_قدیانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۵۱
مجید روزی

18سال پیش بعداز 11سپتامبر

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ب.ظ

❌۱۸ سال پیش،بعد از حوادث یازده سپتامبر،آمریکا و انگلیس در یک اتحاد نظامی سیاسی تمام عیار و بدون اجازه سازمان ملل به دو کشور افغانستان و عراق لشگرکشی کردند و به سبک وایکینگ ها درست مثل بازی های کامپیوتری بمب ها و تسلیحات خود را آنجا ریختند مردم را کشتند و انها را اشغال کردند!
بوش و بلر برای حمله به افغانستانِ مطلقا بدون دفاع سلاح و رسانه، چنان از تمام ظریفت رسانه ای بلوک غرب استفاده میکردند و هردو چنان ژست های قهرمانان و فاتحان را به خود می گرفتند که این را به جهانیان القا کنند، که این تیم دو نفره قادر است هرجایی را اشغال و هر ارتشی را شکست دهد!

عراق را هم ۲۱ روزه گرفتند و گفتند کشور بعدی ایران است!

🔹از آن روز تا حالا ۱۸ سال میگذرد! 
و این دو در یک اتحاد دوباره، در پلن فشار حداکثری، برای کشاندن ایران پای میز مذاکره،درگیری را به فاز نظامی و نیروهای ویژه، کشاندند و با فرود کماندوهای انگلیسی به نفتکش گریس ۱ تصمیم بر عدم انتقال قطره ای از نفت ایران گرفتند!
اما!
رهبر انقلاب ایران قبلتر گفته بود،دوران بزن در رو تمام شده است!
و فرمود این کار توسط عناصر مومن نظام بدون پاسخ نخواهد ماند!

🔸به فاصله ۴۸ ساعت از کلام رهبری، دست عناصر مومن نظام از آستین نیروهای ویژه دریایی سپا ه پاسدار ان انقلاب اسلامی بیرون آمد زمانی که کوروش در خوابی عمیق بود، کماندوهای سپا ه با تمرینات عجیب شهید والامقام محمد ناظری که به بهترین کماندوهای تاریخ ایران مبدل شده بودند، در عملیاتی حیرت انگیز،بر فراز نفتکش انگلیسی که با سرعت ۱۵ گره دریایی مثل موش در حال فرار بود هلی برن کردند و جلوی چشم ناوگان نیروی دریایی سلطنتی ان را به غنیمت گرفتند و صدای پشت بیسیم فرمانده سپا هی خطاب به ناو انگلیسی ماندگار شد که با نهیبی تحقیر کنند میگفت:
(در عملیات من دخالت نکن، جان خود را به خطر نینداز)

قدرت! یعنی توانایی تحمیل اراده!
آمریکا میخواست نفتکش را بگیرد ،نفتش را مصادره کند و نگذارد به سور یه برود!

جمهوری اسلامی نفتکش خود را آزاد کرد، در دهن کجی آشکار به نظام سلطه مدتی آنها را سر کار گذاشت، نفت را دقیقا به سوریه برد! 
این میان یک نفتکش انگلیسی را هم به غنیمت گرفت!
یعنی اراده خود را به غرب پر طمطراق تحمیل کرد!
دقیقا همین جمهوری اسلامی که قرار نبود چهل سالگی خود را ببیند!
تاریخ خواهد نوشت،آنها که با اتحاد یکدیگر دو کشور را اشغال کردند،از گرفتن یک نفتکش ایران عاجز ماندند.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۴۷
مجید روزی

راز دعای امام خمینی (ره)درحق شهیدکاوه چه بود

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ب.ظ

همسر سردار شهید «محمود کاوه» روایت کرد: برای خواندن صیغه عقد به محضر امام خمینی (ره) رسیدیم و امام دعایی در حق شهید «کاوه» کرد که او را به آرزویش رساند.

سردار شهید «محمود کاوه»، اگرچه در مشهد به دنیا آمده اما «فرزند کردستان» است زیرا در نخستین روزهای غائله کردستان به پاوه اعزام و با رشادت های خود به یکی از منجیان کردستان و غرب کشور تبدیل شد. مردم کردستان دلیرمردی های شهید کاوه را به خوبی به یاد دارند و براساس روایت یکی از همرزمان شهید، پس از شهادت ایشان، مردم مهاباد پابرهنه زیر پیکر پاک و مطهرش بر سر و سینه می‌زدند، اشک می‌ریختند و ضد انقلاب را نفرین می‌کردند. سردار شهید «محمود کاوه» مرد میدان بود و بی شک اگر در جبهه مقاومت ایران علیه رژیم بعث به شهادت نمی رسید، در جبهه دیگری به قله افتخار شهادت دست می یافت زیرا به گفته همسر شهید، هدف ایشان مقاومت بود و تصمیم داشت پس از پایان جنگ در جبهه لبنان خدمت کند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۳۶
مجید روزی

رازچفیه خبرنگارشهیدی که شوق پرواز داشت

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ب.ظ

 

گفت‌وگوی اختصاصی با برادرِ خبرنگار شهید «ابراهیم بقائی»

برادر شهید خبرنگار ابراهیم بقائی در بیان خاطرات برادرش می‌گوید: برادرم آرزوی شهادت داشت من بارها او را دیده بودم که در دعا و نیایش چفیه‌اش را بر سینه گرفته و گریه می‌کند. در این چفیه چه سِری بود، من نمی‌دانم!

رازهای چفیه و شوق پرواز

 

 

: پانزدهم آبان ماه 1384، بود شوق عجیبی برای این سفر داشت مانند روزهای نوجوانی که با شوقی زایدالوصف راهی جبهه شده‌بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۲۸
مجید روزی