راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

۴۰۰ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

درود خدابرتو ای پرستار

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۹ ب.ظ

📚🍃 🍃 •[ #شاعرانه 📝 ]• درودهای خدا بر تو پرستار🦋 که هستی ناجی و دلسوز بیمار👌 ادامه می دهی راه کسی را🍃 که هست الگوی صبر و عشق و ایثار🌸 [ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، بر جمیع شما مخاطبان و خاصه مدافعان سلامت مبارک‌باد] 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۹
مجید روزی

عاقبت وحشتناک فکروحسرت گناه

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۰ ق.ظ

✨﷽✨

🔴 ✍مردی در کنار درب خانه اش نشسته بود. بانوئى به حمام معروف (( منجاب)) مى رفت ، ولى راه حمام را گم کرد، و از راه رفتن خسته شده بود، به اطراف نگاه مى کرد چشمش به مردی افتاد، نزد او آمد و از او پرسید:حمام منجاب کجاست ؟ آن مرد به خانه خود اشاره کرد و گفت : حمام منجاب همین جاست . آن بانو به خیال اینکه حمام همانجاست ، به آن خانه وارد شد، آن مرد فورا درب خانه را بست و به سراغ او آمد و تقاضاى گناه کرد.زن دریافت که گرفتار مرد هوسباز شده است ، حیله ای به ذهنش رسید و گفت :

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۸:۵۰
مجید روزی

سه پندلقمان به فرزندش

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵ ق.ظ

✨﷽✨

🌹‍ ↫ روزی لقمان به پسرش گفت امروز به تو سه پند می‌دهم که کامروا شوی 🌹‍ ↫ اول این که سعی کن در زندگی بهترین غذای جهان را بخوری! 🌹‍ ↫ دوم این که در بهترین بستر و رختخواب جهان بخوابی! 🌹‍ ↫ و سوم این که در بهترین کاخ‌ها و خانه‌های جهان زندگی کنی! 🌹‍ ↫‍ پسر لقمان گفت ای پدر ما یک خانواده بسیار فقیر هستیم چطور من می‌توانم این کارها را انجام دهم؟ لقمان جواب داد: 🌹‍ ↫《 اگر کمی دیرتر و کمتر غذا بخوری هر غذایی که می‌خوری طعم بهترین غذای جهان را می‌دهد. اگر بیشتر کار کنی و کمی دیرتر بخوابی در هر جا که خوابیده‌ای احساس می‌کنی بهترین خوابگاه جهان است و اگر با مردم دوستی کنی در قلب آن‌ها جای می‌گیری و آن وقت بهترین خانه‌های جهان مال توست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۸:۴۵
مجید روزی

دعابرای عاقبت به خیری فرزندان

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۰ ق.ظ

 👌دعای برای عاقبت به خیری فرزندان 1🌹. «رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماما»؛[1] پروردگارا! همسران و فرزندانمان مایه روشنى چشم ما قرار ده، و ما را براى پرهیزگاران پیشوا گردان. 2.🌹  «رَبِّ هَبْ لی‏ مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمیعُ الدُّعاء»؛[2] خداوندا از طرف خود، فرزند پاکیزه‌‏اى به من عطا فرما که تو درخواست را مى‌‏شنوى. 3.🌹 «رَبِّ اجْعَلْنی‏ مُقیمَ الصَّلاةِ وَ مِنْ ذُرِّیَّتی‏ رَبَّنا وَ تَقَبَّلْ دُعاء»؛[3] اى پروردگار من، مرا و فرزندان مرا برپاى‌‏‌دارندگان نماز گردان. اى پروردگار ما، دعاى مرا بپذیر.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۸:۴۰
مجید روزی

من باتوبودم توباکی بودی

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۵ ق.ظ

روزی عارفی، مردم را به دور خود جمع کرده بود و از خدا برایشان سخن میگفت برایشان از شریعت و طریقت و معرفت و حقیقت سخن میگفت. او مردم را آماده می‌کرد برای پاسخ به سوال‌هایی که حضرت حق از آنها در مورد حیات‌شان، در مورد دوستی‌هایشان، در مورد عبادت هایشان، نماز و روزه‌هایشان و... خواهد پرسید درویشی که از آنجا میگذشت رو به جماعت کرد و گفت: حضرت حق حوصله پرسیدن این همه سوال را ندارد. فقط یک سوال می‌پرسد و این است: من با تو بودم تو با که بودی؟!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۸:۳۵
مجید روزی

پرواز بغداد بهشت فصل سوم حاج قاسم به روایت فرماندهان و همرزمان(۹)

عاشق شهادت حاج قاسم بارها به ما می‌گفت دیگر جان من به لب رسیده و نمی دانم چرا شهید نمی شوم و هر خانواده شهیدی را که میدید میگفت دعا کنید من شهید شوم ایشان شبانه‌روز به اطرافیان خود توصیه می‌کرد برای شهادتش کار کنند و به جز شهادت به چیز دیگری فکر نمی‌کرد یک نامه برای شهید حسین بادپا نوشته بود که اگر شهید شدی یونس زنگی آبادی حسین یوسف‌اللهی و سید قاسم میرحسینی و ....سلام من را برسان و بگو معرفت هم حدی داره چرا در فکر من نیستید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۸:۳۰
مجید روزی

آشنایی با دفاع مقدس فصل پنجم دفع تجاوز (۱۱ )🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃

مواضع کشورها بعد از فتح خرمشهر✳ یکی از آثار مهم عملیات بیت المقدس واکنش کشورهای منطقه و جهان در برابر پیروزی رزمندگان اسلام بود. اگرچه پرداختن به تمامی مواضع کشورها از حوصله ی این بحث خارج است، اما اشاره به مواضع کشور هایی که خود را در این جنگ بی طرف یا حتی مخالف رژیم عراق می‌دانستند، حایز اهمیت بسیار است . دولت آمریکا که در آغاز تجاوز رژیم عراق خود را بی طرف جلوه میداد، بعد از فتح خرمشهر نتوانست خشم و ناراحتی خود را از پیروزی های رزمندگان اسلام پنهان کند، لذا ژنرال هیگ---

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۸:۲۷
مجید روزی

حماسه سرلشکر شهید محمود کاوه قسمت( ۶۷) بخش اول مه غلیظ🌷

اردیبهشت ۱۳۶۵ و نزدیک نیمه ماه مبارک رمضان بود ساعت حدود یک بعد از ظهر بود که آماده باش زدند فرمانده گردان مان می‌گفت عراقی‌ها تک زده‌اند. و دوباره ارتفاع ۲۵۱۹ را گرفته‌اند بدجوری دارند پیشروی می‌کنند باید سریع جلو شان را سد کنیم و بعد هم ارتفاعات را آزاد کنیم از آنجایی که لشکر ویژه شهدا یک لشکر همیشه آماده بود نیم ساعت بیشتر طول نکشید که همه با تجهیزات کامل سوار ماشین ها شدیم و به سرعت از پادگان زدیم بیرون بچه ها حال و هوای خاصی داشتند هم دلشان برای یک عملیات درست حسابی تنگ شده بود و هم این که روزه بودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۸:۲۴
مجید روزی

عبورازسیم خاردارنفس (۷۷)

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۱ ق.ظ

🍀﷽🍀

#عبور_از_سیم_خاردار_نفس #قسمت77 

کنارمروی تخت نشست. ــ بزار برات ببافم. بعد آهی کشید. ــ راحیل واقعا خیلی به هم میومدید آخه. تازه اون بی حجابی تو رو ببینه با این موهای خرمن، خرمن، که سر به بیابون میزاره. فرق با حجاب و بی حجابت زمین تا آسمونه. شروع به بافتن موهایم کرد. ــ یعنی اونم بی خیال شد و خیلی منطقی برخورد کرد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۸:۲۱
مجید روزی

حکایت زیبا (۱۱۹)

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

محبت_اهلبیت
 
یکی از اعمالی که آدم را در قبر از عذاب و ناراحتی نجات میدهد و از همه اعمال کارسازتر است ، محبت اهل‌ بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است. امام رضا علیه السلام فرمود از مواردی که به زیارت زائرم می آیم شب اول قبر اوست. محدث قمی در کتاب مفاتیح نقل می کند شخصی پس از مرگ به خواب یکی از علما آمد. عالم از او پرسید چگونه در راحتی به سر میبری در حالیکه باید
 دچار عذاب و شکنجه باشی؟ آن شخص گنهکار در پاسخ گفت تا دیشب در عذاب می سوختم و قبرم مملو از آتش بود ، ولی از دیشب تا کنون عذاب بطور موقت از قبرستان برداشته شده زیرا ، سیدالشهداء علیه السلام، دیشب سه بار به دیدن یک بانوی محترم آمد. عالم به جستجو و تحقیق درباره‌ی آن بانو پرداخت، تا همسر او را پیدا کرد. از او پرسید همسر شما چه عمل نیکی انجام میداد که امام حسین علیه السلام به دیدنش آمده است؟ مرد گفت از جمله اعمال همسرم این بود که او بر خواندن زیارت عاشورا مداومت داشته است


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۸:۱۶
مجید روزی