راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

آرمان ناتمام به همراه فیلم تصویری

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳ ق.ظ

🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷


‌⭕️اعتراف رسانه های غربی و صهیونیستی به نقش موساد در شهادت تهرانی مقدم 


💢سال ۱۳۹۰شاهد ترور دو نفر از دانشمندان هسته ای بودیم. یکم مرداد ۱۳۹۰ داریوش رضایی نژادو در ۲۱ دیماه همین سال مصطفی احمدی روشن و همراهش قشقایی ترور و به شهادت می رسند. عوامل ترور هرگز مشخص نشدند وبرخی افراد که در مستندکلوپ ترور به عنوان عوامل ترور معرفی شدند، 


بعدا سرنوشت شان مشخص نشد. برخی شایعات از ازادی انها به دلیل مشخص شدن نداشتن نقشی درترور این دانشمندان ، حکایت می کند. اگر چنین باشد مستندکلوپ ترور عملا فاقد ارزش بوده است.


💢یکی از رویدادهای تلخ  دیگر این سال در۲۱ ابان ماه ۱۳۹۰ اتفاق افتاد. سردارحسن تهرانی‌مقدم از بنیانگذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران دفاع مقدس و مسئول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران ، در پادگان امیرالمومنین(ع) شهرستان ملارد در حالی که برای آزمایش موشکی، آماده می‌شد، بر اثر انفجار  به شهادت رسید.دو روز پس از این انفجار بی بی سی فارسی به نقل از مجله تایم انفجار ملارد را عملیات موساد ذکر کرد:


💢"به گزارش مجله آمریکایی تایم، یک منبع امنیتی غربی ادعا کرده است که انفجار اخیر در پادگان سپاه در نزدیکی کرج  ملاردتوسط موساد، تشکیلات برون مرزی شبکه اطلاعاتی اسرائیل انجام شده است.


مجله تایم به نقل از این منبع پیش بینی کرده است که اسرائیل اقدامات خرابکارانه دیگری برای کند کردن برنامه موشکی و هسته ای ایران انجام خواهد داد."


💢روزنامه دیلی تلگراف چاپ لندن نیز در گزارش  (۱۴ نوامبر/ ۲۳ آبان خود درباره انفجار انبار مهمات سپاه پاسداران، سانحه بودن این رویداد را زیر سوال برده است. 


این روزنامه با اشاره به کشته شدن یکی از متخصصان موشکی سپاه پاسداران در انفجار اخیر تهران، نوشته است: «این مسئله این شک را به وجود می‌آورد که موساد در انفجاری که ۱۷ نفر از نیروهای ویژه سپاه در آن کشته شده‌اند دست داشته است."


🔺روزنامه اسرائیلی «معاریو» هم بدون اشاره به دلایل و شواهد مشخصی و با فهرست کردن اقدامات قبلی اسرائیل در ضربه زدن به فعالیت‌های هسته‌ای و نظامی ایران زمینه را برای خوانندگان فراهم می‌کند که این انفجار را نیز جزو اقدامات اسرائیل فرض کنند.


💢البته مقامات کشوری و لشکری جمهوری اسلامی، نقش افرینی موساد در این انفجار را رد کرده و ان را فقط یک اتفاق معرفی می کردند.فیروزابادی رییس وقت ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه می گوید:"این حادثه و انفجار اخیر هیچ ربطی به اسرائیل و آمریکا ندارد.علی لاریجانی رییس مجلس هم دست داشتن اسراییلی ها در انفجار را رد می کند: "داستان‌سرایی می‌کنند تا از این اتفاق به نفع خود استفاده کنند."


🔺پنج سال بعد سردار محمد تهرانی مقدم برادر شهید در گفتگویی با نشریه رمز عبور(نشریه رمز عبور،شماره ۱۹) اتفاقی بودن انفجار را رد می کند و ان را یک حادثه تروریستی می خواند:


💢"واقعه‌ای که منجر به شهادت سردار  حسن تهرانی مقدم شد یک اتفاق نبود بلکه یک حادثه از پیش برنامه‌ریزی و تعیین شده و تروریستی بود. ابعاد مختلف آن را مسئولین به موقع برای مردم ما بازخواهند کرد. در آن حادثه یکی از ابداعات جدید شهید بزرگوار در دست ساخت، طراحی و تست بود که این حادثه تروریستی اتفاق افتاد."


✅آرما(آرمان ناتمام)





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۰
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی