راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

من یک فریب خورده ام

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۱۶ ب.ظ

🔶🔶 شبهه: 🔶🔶

 🔴 من روزی فریب خوردم که امام گفت: اگر از این مملکت، فقط ادارهٔ اوقاف را شاه به ما بدهد، فقرا را غنی میکنیم، اینطور نیست که مثل الان لوطی خور بشود. روزی فریب خوردم که زنان کره ای و فیلیپنی در خانه های ما برای کار و کلفَتی از هم سبقت میگرفتند و من صدای تهیج کننده شریعتی را به ذهنم راه دادم. روزی فریب خوردم که گفتند: هویدا همجنس باز است! و من نرخ ثابت دلار هفت تومانی را نمی فهمیدم. روزی فریب خوردم، که قرار شد دلخوش به آب و برق مجانی نباشم، در پی آبادانی آخرت، باید میزدم زیر میز اقتصاد دنیا. روزی فریب خوردم که خیال کردم راه قدس از کربلا میگذرد، هر چه آنروز فکر میکنم نمیفهمم به من چه مربوط بود که راه قدس از کجاها می گذرد! من روزی فریب خوردم که برای لبخند سید خندان به خیابان رفتم و کتک خوردم، از ترس ناطق، پناهندهٔ خاتمی شدم! من روزی فریب خوردم که ۴۵۰۰۰ تومان رشوه گرفتم تا چشمم را روی دکل دزدیده شده ببندم. روزی فریب خوردم که عدالت اجتماعی را در تقسیم پول بین مردم پنداشتم. روزی فریب خوردم که فکر کردم قطعنامه ها ، کاغذ پاره اند. روزی فریب خوردم که گمان کردم یک روحانی هم میتواند تدبیر کند و امیدوار شدم. من مدام فریب می خورم اما... کلفَت کره ای رفت و من را برای فَعلگی هم به کشورش راه نمی دهند! کپَرهای دوبی جمع شدند از دل کویر و خاک و بجایش آسمانخراش ها برآمدند و شهر های من به زیر گرد و غبار مدفون شدند! خاوری ها پول روی پول و مُهر روی پیشانی میگذاشتند، و دلار هزار برابر شد! درآمد اداره اوقاف پول خُرد ته جیبشان نمی شود وقتی به قول احمدی نژاد لولو داشت ممه را می بُرد برای ما تاریخ هولوکاست، تیتر یک مملکت شده بود و امروز اسرائیل، پول ما را در سوریه دود میکند و هیچ سرداری، هولوکاست که هیچ، اصلأ نفس نمی کشد! روحانی 'تدبیر' می کند که رهبر شود 'امید' دارد با کدخدا ببندد و من جان می کَنم در بی برقی بی آبی هوای آلوده پارازیت گهرفشانی علم الهدی و جنتی سلطان سکه و جمشید بسم الله سلطان واردات خودرو پوتین و ترامپ علی بابا و چهل دزد بغداد! آری من یک فریب خورده ی غارت شده ام! امروز نه هویدا هست نه رفسنجانی نه شریعتی حتی سروش هم متواری شده! فردا نه جنتی می ماند نه خاتمی و نه.... فرزندان من میمانند و فقر و سرخوردگی و تأسف از پدری فریب خورده. 🔆🔆

پاسخ: 🔆🔆 ❗️تو یک فریب خورده نیستی 👈تو یک فریب دهنده هستی تو دنبال فریب جوانان و نوجوانانی هستی که نمی دانند اوضاع مملکت ما قبل از انقلاب چه بود؟ نمی دانند انقلاب اسلامی یعنی چه؟ امام خمینی کی بود و چه کرد؟ تو رژیم پهلوی را در شایعه ی ثبات قیمت هویدا پنهان می کنی تا کسی از فساد مالی و اخلاقی دربار و دولتمردان حلقه به گوش، جدا کردن بحرین، جشن های ۲۵۰۰ ساله، غارت کشور، جولان دادن نظامیان آمریکایی، کاپیتولاسیون، ابتذال در سینما و تلویزیون، سازمان جهنمی ساواک، حلبی آباد و... سوال نپرسد! از کلفت های کره ای و فیلیپینی که نه در خانه ی مردم بلکه در خانه ی وابستگان به رژیم خدمت می کردند میگویی، اما از کمبود پزشک ایرانی و ورود هزاران به اصطلاح دکتر از جنوب شرق آسیا به ایران حرفی نمیزنی؟! از آب و برق مجانی که دولت موقت وعده داد و امام حرفشان را اصلاح کرد می گویی تا مردم چشم خود را بر رساندن آب و برق و گاز و تلفن و اینترنت به روستاهای دورافتاده، بعد از انقلاب ببندند! تو نمی فهمی چرا راه قدس از کربلا میگذرد، چون با رزمندگانی که ۸ سال جنگیدند تا وجبی از خاک پاک ایران جدا نشود و زائران میلیونی اربعین نسبتی نداری! تو فرق تفکر لیبرالی و انقلابی را نمی فهی چون نقاط ضعف برخی دولتمردان را می بینی و هزاران پیشرفت در علوم هسته ای، هوافضا، پزشکی، نانو و .... را نمی بینی! خاوری را می شناسی اما تهرانی مقدم و احمدی روشن و شهریاری و... را نمی شناسی! از آسمانخراش های دوبی میگویی اما از نوکری شان به استکبار و ترس و لرزشان از چند موشک پاپتی های یمنی نمی گویی! ❗اما این را بدان که مردم ما سالهاست که گوششان بدهکار چرندیات تفاله های پهلوی و بیوه رجوی مزدوران آمریکا و اسرائیل و گاوشیرده سعودی نیست. مردم ما انقلابشان را در میرحسین و هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و روحانی خلاصه نمی بینند! ما انقلابمان را در حضرت روح الله و حضرت سید علی و شهدا و بسیجیانمان می بینیم و به امید روزی هستیم که دولت و مجلسمان چون قوه قضائیه در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیزمان باشد و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب بشارت دادند: «به حول و قوه ی الهی و به کوری چشم همه ی آنهایی که نمی توانند ببینند، از همه ی مشکلات بیرون خواهیم رفت.» وآن روز بسیار نزدیک است، ان شاءالله. ✍ #شریفی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۱
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی