راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

اجلاس صلح هرمز رالغو کنید

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۲۳ ب.ظ

♦️ فوری/ #اجلاس_صلح_هرمز را لغو کنید!

🔹بناست فردا سه شنبه اجلاس صلح هرمز در تهران برگزار شود. رئیس‌جمهور کشورمان پیش از سفر امسال خود به نیویورک، در تقابل با طرح حفظ امنیت ناوبری دریایی خلیج فارس که توسط آمریکا ارائه شد، «ابتکار طرح صلح هرمز» را ارائه کرد؛ طرحی که با توجه به مشخص نبودن ابعاد آن، به نتیجه رسیدنش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 🔸ظریف وزیر خارجه در توضیح طرح صلح هرمز می گوید 

  « ائتلاف حفظ امنیت دریایی خلیج فارس باید با مشارکت اولیه کشورهای ایران، عربستان، امارات، عراق، بحرین، قطر، عمان و کویت و با نظارت سازمان ملل متحد تشکیل شود.» 🔹دولت روحانی با طرح این ادعا که امنیت منطقه را باید کشورهای منطقه برعهده بگیرند اقدام به طرح این مسئله کرده اما ابهامات فراوانی دارد که به آنها اشاره می کنیم

1- یکی از ابهامات جدی این طرح، دعوت آقای روحانی از آمریکا، فرانسه، انگلیس، روسیه، چین برای پیوستن به ائتلافی برای صلح است که معلوم نیست با چه هدفی صورت گرفته؟! اگر بناست صلح هرمز با حضور کشورهای منطقه باشد دعوت از دولت هایی که در منطقه حضور ندارند چه معنایی دارد؟!

2- آیا نام آمریکا و انگلیس و فرانسه با مفاهیمی چون صلح، حقوق بشر و امنیت منطقه سنخیتی دارند؟ در حالیکه اساساً عامل اصلی ناامنی در منطقه غرب آسیا همین سه کشور هستند دعوت از آنها چه معنایی دارد؟

3- دعوت از آل سعود برای ائتلاف صلح هرمز نیز جزو ابهامات طرح است. دولت سعودی منبع اصلی مالی گروه های تروریستی و دولت های تروریست پرور است و از موانع صلح و امنیت منطقه است.

4- مواضع دولت های خلیج چیست؟ آیا آنها اول پذیرفته اند که نام خلیج را «خلیج الفارسی» تلفظ کنند تا بعد مابقی مراحل ادامه پیدا کند؟

 5- اما مهم ترین نقد این است که مالکیت تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است. جمهوری اسلامی حق مالکیت دارد و می تواند به هرگونه ای که می خواهد متناسب با منافع ملی خود اقدام نماید. آیا هیچ دولتی، حق خود را به اشتراک می گذارد و از دیگران به خصوص دشمنانش می خواهد که راجع آن نظر دهند؟

🔹با این وجود، فرض کنیم از همه این ابهامات بگذریم؛ اگرچه برگزاری اجلاس صلح هرمز برای سه شنبه 17 دیماه از قبل برنامه ریزی شده بود اما آیا در این شرایط که همه دولت ها و ملت ها منتظر #انتقام_سخت جمهوری اسلامی از آمریکا بعلت شهادت #حاج_قاسم_سلیمانی هستند صحیح است اجلاسی با عنوان «صلح» در تهران آن هم در ایام غمگین تشییع سردار سرافراز اسلام و روز خاکسپاری وی برگزار شود؟! آیا برگزاری این اجلاس باعث تضعیف موضع نظام و نگرانی ملت ایران و همه مستضعفین نمی شود؟ آیا این اجلاس انگیزه ها را سست نمی کند که بله جمهوری اسلامی می خواهد معامله کند؟!

🔸امروز مطالبه انقلابی از دولت تدبیر و امید این است که هرچه سریعتر اجلاس را کنسل کرده و رسماً اعلام کند تا قبل از انتقام تاریخی از آمریکا، در هیچ اجلاس و نشستی با عنوان صلح شرکت نخواهد کرد. امروز آمریکا رسماً صلح و امنیت ایران و منطقه را تهدید کرده؛ بهترین کار مقاومت و برخورد قاطع است. انتقامی سخت تا مانع دست درازی مجدد دولت منحوس آمریکا شود نه برگزاری اجلاس های بی خیر و برکت! بهتر است هرچه سریعتر این اجلاس لغو شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۶
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی