راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بصیرت (142) قدرت امریکا کجاست ؟

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱ ب.ظ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سکوت راز آلود

این آمریکایی که امروز در جهان بعنوان ابرقدرت مطرح است، بیش از ۵۰ درصد ابهت اش از طریق قابلیتهای تبلیغاتی و ایجاد رعب و وحشت، و مابقی اش را با توان نظامی بدست آورده است. قدرت جوسازی های رسانه ای اش به حدی است که در دل هر ملت و مسئولی در دنیا وحشت می اندازد و از این طریق، بدون آنکه گلوله ای شلیک کند به اهدافش میرسد، چرا؟ چون طرف مقابل از قبل عقب نشسته و فضا را برای دست اندازی های بیشتر او فراهم کرده است. به گونه ای تبلیغ میکنند که حتی آرایش دفاعی شان نیز تهاجمی به چشم می آید، و اگر در جایی از کشور غیرتمندی مثل ایران هم ضربه ای بخورند برای اینکه این ابهت پوشالی خدشه ای نبیند، کسانی را واسطه میکنند که بگویند جایی را خالی کنید و اجازه دهید آمریکا در آنجا بمبی بیاندازد و مجادله تمام شود. در همین حد که باز با ابزار رسانه در سر ملتها فرو کنند ببینید آمریکا با آن کشور چه کرد؟ بعد از اینکه جمهوری اسلامی گلوبال هاوک را منهدم کرد، آمریکا پس از بررسی های فراوان به این نتیجه رسید راهی برای تلافی وجود ندارد. پیام فرستادند مکانی را تخلیه کنید کسی نباشد ما بصورت نمادین آنجا را بزنیم. ایران قبول نکرد. گفتند لااقل اجازه دهید بمبی در یکی از بیابانهایتان بیاندازیم؛ ایران باز هم زیر بار نرفت و گفت تنها انتخابت میتواند این باشد که گورت را گم کنی!
.
این روزها تحلیلهای کارشناسان و رسانه های غربی را که میبینم با نزدیک شدن به سالگرد شهادت حاج قاسم، همه دارند از احتمال حمله ایران به آمریکا و متحدانش در منطقه میگویند. آمریکا آرایش دفاعی به خود گرفته و تجهیزاتش را به جاهایی امن منتقل میکند. فرمانده تروریستهای سنتکام زبان به نصیحت گشوده و گفته سعی میکنیم ایران را قانع کنیم دست از حمله بردارد! نمیخواهم بگویم ایران واقعا در این مقطع چنین قصدی دارد یا خیر؛ روی سخنم اول با آن دسته از افرادی است که تا همین چند روز پیش حرف از حمله آمریکا میزدند! اگر آمریکا قرار بود بزند و بوسیله بخش تبلیغاتی اش اینگونه القاء مینمود، چرا بخش نظامی اش در حال سنگر گرفتن و قانع کردن ماست که نزنیم؟! نکته بعدی اما سکوت رازآلود ایران در ارتباط با انتقام است که هیچ نشانه خاصی را بروز نداده و دشمن را در سردرگمی و ترس عمیقی فرو برده است! میدانند که ایران آرام نخواهد نشست، اما نمیدانند کجا را مراقبت کنند. و جالب اینجاست، بسیاری از این جوسازی ها برای این است که از ایران نشانه ای لو برود و یا هرچه سریعتر ضربه ای بخورند و این استرس سنگین را از خود دور کنند. این نوع استرسها اما تا روز اخراج مهمانشان است.

 

jfrn.ir جبهه فرهنگی راویان نور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۸
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی