راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

مظلوم زیست مظلوم شهید شد

دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۲ ب.ظ

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 

از چند ماه قبل از فاجعه‌ای که #شهید_بهشتی و یارانش را از انقلاب بگیرد فضای کشور جو مسمومی در مورد شهید بهشتی پیدا کرده بود. #شایعات هر روز بزرگتر و #خطرناک‌تر می‌شود. شایعات از این نقطه شروع شد که بهشتی #فئودال‌زاده است و خانه چندین متری در شمال شهر دارد اما به #تهمت قتل طالقانی رسید!

اوضاع طوری شده بود که شهید بهشتی به هر شهر و دیاری می‌رفت و در هر جلسه‌ای برای سخنرانی حاضر می‌شد #مردم_متدین و #ناآگاه را بر ضد او تحریک می‌کردند. آنها می‌آمدند مجلس را به هم می‌زدند و مانع از سخنان او می‌شدند. وقتی مرحوم آیت‌الله طالقانی به رحمت خدا رفت، شایع کردند بهشتی او را #مسموم ساخت. برای این کار بود! در تشییع جنازه برخی شعار می‌دادند: «بهشتی، بهشتی، طالقانی را تو کشتی»

 هر وقت به بهشتی گفته می شد: «آقا! بروید در #رادیو و #تلویزیون، جواب تهمت‌ها را بدهید»، می‌گفت: «چرا بروم خاطر مردم را از رادیو و تلویزیون #تلخ کنم؟ چه بگویم؟ من درد دلم را با خدا می‌کنم. خدا خودش همه کارها را درست می‌کند».

همه اینها اتفاق افتاد تا #نفوذ صورت بگیرد و کمتر کسی بود که مقابل آن #هجمه‌ها دنبال پیدا کردن اصل مطلب باشد. آن روز که مانند امروز #شبکه‌های_مجازی و دسترسی به #اینترنت وجود نداشت دشمن می‌توانست در افکار عمومی #نفوذ کند و امروز هم اگر هوشیار نباشیم همین اتفاق رخ خواهد داد.

 

 بهشتی دریایی بود که وقتی بر مسند قضایی می نشست هیچ چیز جز #عدالت او را آرام نمیکرد.

پروژه #پلیس_قضایی به دست با کفایت #شهید_بهشتی تأسیس شد که بعد از شهادت ایشان هاشمی #رفسنجانی باعث انحلال این نهاد خدوم گردید و پس از 39 سال علیرغم تمام تلاش ها احیاء مجدد #پلیس_قضایی به نتیجه نرسیده است.
 #پلیس_دولتی هم باید برای نظارت بر ارکان دولت تأسیس و اعضای آن مشتمل بر #قوه_قضاییه #بازرسی_کل_کشور نهادهای امنیتی و نظارتی با داشتن دفاتر فعال در وزارتخانه ها و سازمان های دولتی تأسیس تا فساد در نطفه خفه شود.

 

jfrn.ir جبهه فرهنگی راویان نور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۷
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی