راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

با صیاد دل ها(۴۵)

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۳۹ ب.ظ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سال ۵۵ گروهی از افسران توپخانه ارتش در منطقه اصفهان قراره کار عملی به صورت مانور انجام بدهند و داوران این مانور تعدادی از افسران قدیمی است هستند یکی از این عزیزان تعریف میکنه زمانی که مشغول بودیم افسران برای توپخانه دیده‌بانی را انجام می دادند وقت نماز ظهر شد من به یکی از سرباز ها گفتم یک زیراندازی آماده کن جناب سروان صیاد شیرازی نسبت به نماز اول وقت حساس هستند تا نمازش را بخواند سرباز تا برود زیراندازی بیاورد مقداری زمان برد نگاه کردم دیدم صیاد روی خاک ها مشغول نماز است بعد از اینکه نمازش تمام شد گفتم کمی صبر میکردی گفته بودم برایت زیر انداز بیارن نگاهی به من کرد با لبخندی که زد تشکر اش را اعلام کرد صیاد از قدیم نسبت به نماز حساس بود

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۹
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی