راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

پرواز بغداد بهشت فصل سوم به روایت فرماندهان وهمرزمان (۱۲) نماد یک انسان واقعی دو سال قبل سردار سلیمانی صاحب نوه‌های دوقلو شدن نوزادان در بیمارستان که من یکی از پزشکان اطفالش بودم زودتر از موعد به دنیا آمدند نارس بودند و وزن بسیار کمی داشتند باید مدتی بستری می شدند این افتخار نصیب من شد که پزشک نوزادان شوم این چند روز کافی بود برای گذراندن یک ترم فشرده اخلاق در کلاس درس سردار حاج قاسم سلیمانی راستش تا آن زمان فقط از رشادت سردار و دلاوری های او در جنگ با داعش شنیده بودم که نامش برایم تداعی کننده حس خوب امنیت بود اما دومین چهره نظامی ایران با انسان دوستی و معرفت و تواضع و از چهره‌های ماندگار را در ذهن من و پرستاران بیمارستان تصویر کرد نمادی از انسان واقعی. نوه های حاج قاسم به دلیل شرایط خاص باید مدت کوتاهی در بخش ایزوله بیمارستان بستری می شدند اما اتاق ایزوله خالی نداشتیم با مادر یکی از نوزادانی که شرایط فرزندش بحرانی نبود صحبت کردم و گفتم تا سه ساعت دیگر یکی از اتاق ها خالی می شود با صدای آرام گفتم نوه های سردار سلیمانی در بیمارستان ما هستند و اتاق ایزوله خالی برای بستری کردنشان نداریم وضعیت فرزند شما هم که رو به بهبودی است اگر موافق باشید بچه ها را در این اتاق ایزوله بستری کنیم مادرکودک تا اسم سردار سلیمانی را شنید از جا پرید و گفت چرا که نه سراسیمه خودش را به راهروی اصلی بیمارستان رساند که سردار را ببیند و در حال حرکت گفت عمری که حاج قاسم سلیمانی وقف آرامش و امنیت ما کرده با چه چیزی جبران می شود این کمترین و بی‌مقدار ترین کار است اتاق را خالی کردیم و به سردار گفتم همین حالا نوزادان را بستری می کنیم ایشان تا ماجرا را شنید گفت دست نگه دارید چرا این کار را کردید یک نوزاد بیمار را از اتاق ایزوله بیرون آوردید تا نوه های من را بستری کنید هیچ تفاوتی بین بچه‌های من و دیگران نیست لطفاً آن نوزاد را به اتاق ایزوله برگردانید ما هم صبر می‌کنیم تا اتاق خالی شود مثل بقیه بیماران گفتم سردار مادر آن بچه تا شنید می خواهیم نوه های شما را بستری کنند خودش اصرار به خالی کردن اتاق ایزوله داشت اما ایشان گفتند نه آقای دکتر کاری که گفتم را انجام دهید و بچه را به اتاق برگردانید . سایت خبری رویداد ایران محمد ترکمن پزشک متخصص اطفال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۴
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی