راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

آخوندی که میگوید تهران غلط کرده خود ،فتنه است

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۵۶ ب.ظ

⭕️ آخوندی که می گوید تهران غلط کرده خود فتنه است/ می خواهند کشت و کشتار راه بیندازند
🔹امروز با فراگیر شدن کرونا در جهان، جهانیان نیز به مذهب بازمی گردند اما نه مذهبی که فرقه ای باشد.
🔹معترضانی که در مقابل حرم های قم و مشهد جمع شدند مذهبی فرقه ای دارند. افرادی که در مقابل حرم امام رضا(ع) شعار دادند «ما انقلابی هستیم» عین همان شعارهایی سردادند که خوارج می دادند. باید پرسید آیا آنها انقلابی‌تر از ولی فقیه و مراجع هستند؟ خوارج هم می گفتند ما می دانیم و شما نمی دانید و به زعم خود علی(ع) را به خاطر کفرش کشتند.
🔹اعتراضات واتفاقات  در قم و مشهد نیز قصه ای است که شروع شده و همان بحث اخباری گری است که دارد وجهی رادیکال پیدا می کند. همان اخباری گری که متاسفانه ما پس از انقلاب بازگرداندیم. این موضوع ریشه در اسماعیلیه و اشعری دارد. امروز برخی از متفکران قم هم گفته اند که حتی علامه طباطبایی هم اشعری است.
🔹ولی فقیه می گوید هرکسی به گسترش ویروس کرونا کمک کند، سیئه است و هرکس کمک به نابودیش کند حسنه است. این مساله را امروز همه علما، مراجع و رهبری اعلام می کنند. پس معترضان از چه کسی فتوا می گیرند؟
🔹آیا در فقه ما قاعده ولاضَرَرَ وَ لاضِرارَ فى الاسلام هست یا نه؟ آیا حفظ نظام اجتماعی و امنیت آن از اوجب واجبات هست یا نه؟
🔹متاسفانه قم تسخیر اخباری گری مشهد و تسلیم شهری در کنار خود از لحاظ عرفانی گری شده به نام کاشان و بدتر از همه از سوی پاردایم وحشتناک تحت عنوان فرهنگستان علوم اسلامی اداره می شود که صداوسیما به مسئولش علامه می گوید، تئوریزه شده است.
🔹معترضان شبیه منبری مشهوری هستند که در حرم حضرت معصومه(س)اکثرا به منبر می رود و حرفهایی از شیخیه می زند با این تفاوت که رادیکال شده اند.
🔹اولین کاری که فرهنگستان یا همان آکادمی علوم اسلامی کرده زیر سوال بردن فقه جواهری حضرت امام بوده است. امروز همین عرفان فقهی شده، درصدد ایجاد فرقه است. فرقه شیرازی دشمن سیدمحمدباقر صدر هستند و حتی تلاش کردند قبر ایشان را در نجف به آتش بکشند. آنها اصولی بوده و ضد روش و فقه هستند. مدافع عرفان فقهی شده ای هستند که خشونت ایجاد می کند و بدون شک این موضوع در آینده خطر بزرگی برای نظام ایجاد می کند.
🔹من سالها پیش هم گفته بودم که اگر این گونه افراد«معترضان» بر سر کار بیایند همین می شوند. یعنی علی(ع) را به حکم خدا می کُشند.
🔹بعید نیست که مراجع و علما از سوی این افراد تکفیر شوند و آنها دست به خشونت برند. زمانی که عرفان فقهی و رادیکال می شود نتیجه اش بهتر از این نمی شود. اتفاقا خود این یکی از نشانه های آخرالزمان است.
🔹یک آخوند در مشهد بلند می‌شود و می گوید رئیس جمهور غلط کرده، وزیر غلط کرده، تهران غلط کرده! تهران یعنی چه کسانی؟ کل نظام یعنی تهران. آن آخوندی که می گوید تهران غلط کرده خود فتنه است. چون نمی تواند مستقیم بزرگان را زیرسوال ببرد می گوید تهران غلط کرده است. این ها همان خوارج هستند و ماجرا بسیار جدی است. از امروز می بینیم که خارج نشینان پشت آنها را می گیرند. این همان فتنه آخرالزمان است. این افراد در این وضعیت کرونایی می خواهند کشت و کشتار راه بیندازند.
🔹ما نباید خط فقه، رهبری، فقها و مراجع را گم کنیم. همان خطر ضد فقاهتی که ریشه در مکتب عرفانی صوفیسم دارد و در آکادمی علوم اسلامی شروع شده، ادامه دارد و متاسفانه در آنجا هیچ دفاعی از فقاهت و نظام فقاهتی نمی‌کنند./

بازاینجا به یاد سفارش پیر ومراد وبنیانگذارانقلاب اسلامی وه فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد !؟مرگ برضد ولایت فقیه 

مرگ بر آمریکا ،مرگ برمنافقین وکفار ،مرگ براسرائیل ،مرگ برانگلیی، مرگ بر خائنین نفوذی 🍃🌴🍃🌴🍃🌴🍃✍مجیدروزی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۸
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی