راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

امام خامنه ای (۱۵۷)

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب به پیروی از ملت عظیم‌الشأن و با اطلاع از مقام و مرتبت متفکر و دانشمند محترم جناب حجت الاسلام آقای سید علی خامنه‌ای ای یدالله تاحالا رای ملت را تنفیذ و ایشان را به سمت ریاست جمهوری ایران منصوب نمودنم 

امام خمینی


وقتی که آیت الله خامنه ای در سفر کره شمالی بودند امام گزارش‌های آن سفر را از تلویزیون می دیدند دیدار ایشان از کره و استقبال مردم سخنرانی ها و مذاکرات سفر برای حضرت امام خیلی جالب بود به حدی که معظم الله با دیدن تصاویر تلویزیونی فرموده بودند الحق که ایشان شایستگی رهبری را دارند سید احمد خمینی فرزند امام
من مدتها قبل از برکناری قائم مقام رهبری شخصاً از محضر امام دوباره رهبری پرسیدم ایشان از آیت‌الله خامنه‌ای نام بردند و پرسیدم که آیا شرط مرجعیت و اعلمیت در رهبری لازم نیست و ایشان نفی کردند و از مراتب علمی ایشان پرسیدم و صریحاً فرمودند ایشان اجتهادی که برای رهبری لازم است را دارد

زهرا مصطفوی دختر گرامی امام

دکتر عارفی می‌گوید یادم هست وقتی حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب انتخاب شدن حاج احمد آقا با ایشان روبوسی کردند و خیلی خاضعانه گفتند من مطیع عوامل شما هستم چون شما ولی امر  و ولی فقیه هستید حجه السلام محمدعلی انصاری در خاطره‌ای می‌گوید یک بار شاهد بودم که حاج احمد آقا از تریبون حرم با قاطعیت گفت ما در مقابل آن‌هایی که می‌خواهند در مقابل رهبر به ایستند می ایستیم و دفاع می‌کنیم ایشان دهها بار توی ماشین به من گفتند آقای انصاری من حسابم را با خدا صاف کرده ام من متعهد شدم تا آخرین  لحظه و تا آخرین دقیقه و تا آخرین ثانیه عمرم از رهبری مثل یک سرباز دفاع کنند

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۷
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی