راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

 

 

باید مقاومت حسینیون در قفقاز تقویت شود

🔸️با توجه به ضربات سنگینی که جبهه مقاومت در ماه‌های اخیر و خصوصا در عملیات بزرگ طوفان الأقصى به رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد ساخته، جبهه غرب به دنبال انتقام از مقاومت و محوریت آن یعنی ایران اسلامی بوسیله دولت آذربایجان است.

 

🔸️شواهد و قرائن متعدد حاکی از آن است که کشور آذربایجان در صدد حمله به مناطق آذری زبان ایران و بستن کریدورهای مرزی است که یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت و تجارت بین‌الملل جمهوری اسلامی است. از جمله این شواهد عبارتند از؛

 

1️⃣ آموزش جنگ شهری به نیروهای کشور آذربایجان توسط فرماندهان سلفی داعش که در سوریه سابقه نبرد داشته‌اند. در این آموزش‌ها مانور تصرف شهر تبریز بارها تمرین شده است.

 

2️⃣ حجم انتقال هواپیماهای باری حامل تجهیزات نظامی از اراضی اشغالی فلسطین به باکو پس از نبرد طوفان الأقصى بسیار بالا بوده است.

 

3️⃣ برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری کشور آذربایجان که باید در سال بعد برگزار می‌شد نیز بیانگر آن است که دولت آذربایجان می‌خواهد توان کشور آذربایجان کاملا بر جنگ متمرکز باشدو نه انتخابات. 

 

4️⃣ اخبار موثق از جلسات مشترک سران امنیت خارجی رژیم صهیونیستی، ترکیه، آمریکا و دولت آذربایجان درباره ایران نیز شاهدی دیگر بر این مدعاست.

 

🔸️اما تجربه موفق جریانات مقاومت در سرتاسر منطقه نشان می‌دهد که بهترین راه مواجهه با این فعال کردن هسته‌های بومی مقاومت در آذربایجان است.

 

🔸️جریان حسینیون‌ که در نبرد سوریه از خود رشادت به خرج داده و تجربه خوبی در نبرد با داعش دارد می‌تواند و مورد تحسین و حمایت شهید سلیمانی قرار گرفتند سد محکم در برابر زیاده‌خواهی دولت آذربایجان و حامیان صهیونیستش باشد.

 

🔸️پر واضح است که هرگونه کوتاهی در تقویت جریان مقاومت در منطقه قفقاز آثار و تبعات سهمناکی برای محور مقاومت به دنبال خواهد داشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۱
مجید روزی

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی