راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

باید از روی پا بشناسیدم!

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۰۰ ب.ظ

 

 

 

برش هایی از مرگ آگاهی شهید حاج یونس زنگی آبادی

برش یکم:

قبل از کربلای پنج آمد قرار گاه. موقع خداحافظی رگ گردنش را بوسیدم و التماس کردم شفاعتم کند.

گفت: این طور نگو،خدا به همه توفیق بدهد.

بار دوم که التماس کردم، گفتم:به خدا قسم چیز دیگری می بینم.

لبخندی زد و گفت: پس تو هم فهمیدی؟

خودش زمان شهادتش را می دانست. ص ۶۶

برش دوم:

از بالای خاکریز صدایم زد.بی مقدمه به خورشید اشاره کرد و گفت:

می بینی آفتاب چه طور غروب می کند؟

با تعجب گفتم: بله.

گفت: آفتاب عمر من هم دارد غروب می کند. ص ۶۸

برش سوم:

گفت: از من راضی هستی یا نه؟… آن دنیا یقه ام را نگیری؟

گفتم :من حلالت کردم از تو راضی ام.

گفت اگر از ته دل این را گفتی،آن دنیا شفاعتت را می کنم. ص ۷۰

برش چهارم:

کنار ماشین که رسید گفت: جورابم را جا گذاشته ام.

رفت داخل خانه و من را صدا زد.وقتی رفتم داخل، گفت: با من مشکلی نداری؟

گفتم : نه.

گفت: مادر من مثل مادر خودت است.

من این دفعه بر نمی گردم و شهید می شوم.

جورابش را از جیبش در آورد و پوشید. ص ۷۲

برش پنجم:

گفت: من که شهید شدم،باید از روی پا بشناسیدم.دوست دارم مثل امام حسین علیه السلام شهید شوم.

روی تابوت را که کنار زدم،جای سر پاهایش بود. ص ۸۰

برش ششم:

داشت فاطمه را می بوسید، تا من را دید رنگش عوض شد.گفت: حاجی زخمی شده آوردندش کرمان.

گفتم : پس  حاجی شهید شده.گفت : نه! علی شفیعی شهید شده.

گفتم: حاجی هم شهید شده؟ گفت: نه علی یزدانی شهید شده.

گفته بود : اگر کسی آمد، گفت: زخمی شده ام و من را آورده اند کرمان،شما بدانید شهید شده ام. ص ۷۱

 مثل مالک، چاپ اول ،۱۳۸۵،چاپ الهادی

jfrn.ir جبهه فرهنگی راویان نور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۹
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی