راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

برادر احمد (۱۴)

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ب.ظ

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

احمد متوسلیان که بود؟

در آغازین روزهای سال۱۳۳۲،  نوزادی در محله امامزاده سیداسماعیل تهران به دنیا آمد که بعدها خار چشم کودتاچیان و حامیانشان شد.

نام این نوزاد را «احمد» گذاشتند. دوران تحصیلات ابتدایی را در دبستان اسلامی «مصطفوی» گذراند و سپس به هنرستان صنعتی شماره پنج تهران رفت و در رشته برق صنعتی تحصیل کرد. احمد از ایام کودکی در قنادی پدرش واقع در بازار تهران کار می کرد .

در شانزدهم آبان ۱۳۵۳ راهی سربازی شد . در دوران خدمت سربازی، جلسات نیمه مخفی برای افشای ماهیت رژیم پهلوی ترتیب می داد اما رکن دو ارتش هیچ گونه مدرکی از فعالیت های او به دست نیاورد. ۱۶ آبان ۱۳۵۵ سربازی احمد تمام شد. احمد در رشته مهندسی الکترونیک دانشگاه علم و صنعت قبول شد. همزمان در یک شرکت مهندسی الکترونیک هم مشغول به کار شد. در بهار ۱۳۵۷ به بهانه ماموریت شغلی راهی خرم آباد شد و تحرکات انقلابی خود را در استان لرستان آغاز کرد. در ۱۵ شهریور ۱۳۵۷ حین تکثیر اعلامیه ضد رژیم، دستگیر شد. در بازجویی ها از شیوه «تجاهل و کتمان» در پاسخ به سوالات دژخیمان شاهنشاهی استفاده کرد و منکر همه چیز شد. با این حال ضرب و شتم سفاکانه ماموران رژیم دیکتاتوری را تحمل می کرد. اراده پولادین احمد در این مقطع به پختگی می رسید. قریب به دو ماه در زندان فلک الافلاک خرم آباد در سلول انفرادی محبوس بود. روز ۲۹ آبان ۱۳۵۷ رژیم، احمد را به دادگاه کشاند. او از قبول وکیل تسخیری امتناع کرد و دفاع از خود را برعهده گرفت و با هوش و ذکاوت ایمانی خود، دادگاه را منحرف کرد و از دادن پاسخ هایی که آنها می خواستند طفره رفت.

 در هفتم آذر ۵۷ آزاد شد و دوباره به صف انقلابیون پیوست. او تظاهرات مردمی محلات جنوب شهر تهران را هماهنگ می کرد و با محافل دانشجویی دانشگاه علم و صنعت و روحانیت مبارز تهران رابطه ای تنگاتنگ داشت.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۷
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی