راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

حماسه سرلشکر شهید محمود کاوه (۲۳)کاک فتاح

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۱ ب.ظ

 قسمت بیست و سوم

کاک فتاح

در مقر سپاه بودم که صدای رگبار مسلسل تو شهرسقز پیچید با خودم گفتم باز هم ضد انقلاب پیدایش شد صدای تیر از طرف بازار می آمد به همراه چند نفر سریع سوار ماشین شدیم و خودمان را به آنجا رساندیم نگاه ها هراسان بود عده‌ای سعی می کردند خودشان را از مهلکه دور کنند بعضی‌ها هم که سر و گوششان از این چیزها پر بود همان جا مانده بودند و تماشا می کردند جمعیت را کنار زدم و خودم را رساندم نزدیک جنازه لباس های کردی غرق خون بود تا نزدیکش رفتم بی اختیار گفتم کاک فتاح از پیشمرگهای سپاه سقز بود نشستم بالای سرش و نبضش را گرفتم انگار مدت‌ها از جان دادنش می گذشت از یکی پرسیدم چطوری ترورش کردند گفت فتاح تو مغازه بود دو نفر آمدند صداش کردند تا اومد دم در به رگبار بستند و فرار کردند یکی دیگر دنبال حرفش را گرفت هر کسی رو دشمن خودشون بدونن میکشند در مسجد شهر برایش مجلس ختم گرفتیم تو مسجد جای سوزن انداختن نبود از هر تیپ و جماعتی آمده بودند محمود آن موقع فرمانده سپاه بود و خیلی‌ها او را می‌شناختند برای بعضی ها عجیب بود که او تا آخر مجلس نشست و حال و هوای یک عزادار را داشت قبلاً قرآن خواندنش را دیده بودم ولی آن روز خیلی محزون می خواند انصافاً از کاک فتاح تجلیل خوبی کرد چند روز از شهادت کاک فتاح گذشت جلوی سپاه بودم که دیدم دو سه تا کرد آمدند یکی شان گفت با آقای کاوه کار داریم قیافه شان آشنا بود گفتم شما کی هستید با برادر کاوه چیکار دارید همان طور که به من خیره شده بود گفت ما برادرای فتاح هستیم اومدیم از کاوه اسلحه بگیریم تا با ضد انقلاب بجنگیم همرزم شهید ناصر ظریف

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۱
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی