راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دست نوشته های داود ( ۵۸)

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷ ق.ظ

بسم الرحمن الرحیم

263- چرا حق تعالی برای عاشورا این همه ارزش قائل است ؟

همه عالم خلق شده تا ادمی از بهره مند شود و بندگی خدا را کند و از دین خدا نگه داری کند و اطاعت خدا را کند لذا ادم هر جا که احساس کرد دین خدا در خطر است دینداری او در برابر وسوسه هایی شیطان تهدید میشود خود را در راه حفظ دین فدا کردن او اوج بندگی و دینداری است روز عاشورا روزی است که حاکمان غاصب با بدعت های خود و ترویج فسادو ظلم بر مظلوم میرفتند تا نام اسلام را از میان مردم حذف کنند و تمام زحمات پیامبران هدر رود امام حسین ع و یارانش در یک بیابان بدور از انظار مردم در دفاعاز حق در برابر ظالم قد علم و جنگدید و شهید شدند و خدا نگذاشت زحمت ایشان فدا کاری ایشان هدر رود لذا مزد بی حساب برای پیروان امام عزاداران امام گریه کنندگان امام مقرر کرده و اسلام به واسطه عزا داری در خیمه امام حسین ع در عالم مطرح است و ماندگار .

264- نوع رابطه من با شیطان و شیطان با من - کار شیطان وسوسه کردن است تا من را به اطاعت خود وهدار کند من تنها بواسطه وسوسههای او و تابعیت من از از او ارتباط دارم . شیطان هر لحظه با یک نوع نقشه و برنامه سمت من میاید اگر اطاعتش کردم با یک حلقه نازک و قابل فرار مرا به بند میکشد چون به بند کشید نقشه های بعدی راحتر کارگر میشود تا جایی که بر گرده من سوار میشود چشمهای من کور شده گوشهای من کر و عقل من مغلوب و زبان من بند میاید تنها مطالبی را شیطان میخوادمیگویم

چیزهایی را که او نشان می‌دهد می‌بینم و صداهایی را که او می‌خواهد می‌شنوم و راهی را که او نشان می دهد می روم تا جایی که دیگر قساوت قلب مرا جری کرده و به عاقبت سیاهی مبتلا می شوم طاعتش نکردم با یک نقشه دیگر خود را نشان می دهد و از طرفی خدا در مقابل ایمان قوی چشم مرا بصیر و قدم‌های مرا محکم و زبان مرا گویا و امید مرا به خودش معطوف می‌کند ولی باز شیطان ناامید نمی شود دوباره با شکل دیگری جلوه می‌کند هر چه مقاومت در مقابل شیطان محکمتر و خالص تر باشد تنها یک شیطان را به بند نمی‌کشد شیاطین را به بند می کشد هر چه مومن تر شیاطین بیشتری را به بند می کشد و این دربند شدن شیطان ها باعث در امنیت قرار گرفتن دیگران می‌شود

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۳
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی