راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دست نوشته های داود(۶۰)

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۰ ق.ظ

بسم الرحمن الرحیم

۲۷۰-قضاوت در مورد دیگران انتقاد نیست توهین است متاسفانه ما در مورد دیگران قاضی هستیم ولی برای خودمان وکیل هستیم قضاوت برای خودش جایگاهی دارد مقدماتی لازم دارد و استادی میخواهد ولی من و امثال من به نام قضاوت راحت توهین میکنیم

۲۷۱- هر کار یا حرفی که آخرش بگیم شوخی کردم شوخی نیست حمله به شخصیت فرد است این حرف و کار من ابتدا نمایشگر فهم و تدبیر من است و ضررش برای من است حرف یا کار من که نهایت به گفتن شوخی کردم در حقیقت من اعتراف به خطا یا خلاف خودم است

فکر کنم بعد سخن بگویم

۲۷۲- بازی کردن با احساسات مردم زرنگی نیست احساسات نزد هر کسی جایگاه و منزلتی دارد که این احساسات باعث میشود که شخص انگیزه و امید به واسطه آن بدست بیاورد و چهار چوب اعتقاداتش را بر آن بنا نهد لذا نباید با احساسات مردم بازی کرد که این عین هرزه گی و بی بند و باری اعتقادی آست

۲۷۳- خراب کردن یک نفر توی جمع جوک نیست کمبود است گاهی برای خنداندن دیگران عقیده و نظر کسی را به تمسخر میگیریم غافل از اینکه با اینکار در حقیقت کمبودهای خود را به نمایش می گذاریم اگر انتقادی و مشکلی در نظریه شخصی احساس میکنیم کاملا عاقلانه و مودبانه و با رعایت اصل حرمت به نقد آن باید پرداخت نه به تحقیر کردن او

۲۷۴-به راهی که اکثر مردم میروند شک کن اغلب مردم فقط تقلید میکنند انگشت نابودت بهتر از احمق بودن است اکثر مردم خود را از تشخیص و تصمیم درست و حسابی محروم کرده اند بیشتر بدنبال جماعتی هستند که به صورت عادت زندگی میکنند و این یعنی محرومیت از رشد و تعالی

در قرآن خدا مکرر اشاره میکند اکثر مردم بهره ای از عقل نمیبرند تشخیص دادن و تصمیم و سود و زیان را محاسبه کردن آدمی را از جمع بیحساب و کتاب جدا میکند و این با ذائقه عمومی سازگار نیست

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۵
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی