راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دست نوشته های داود(۷۲)

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

316- فکر کن فکر کن آنگاه سخن بگوییم تا از لغزش ها سالم و محفوظ بمانی امام علی علیه السلام

اندازه بگیر و ببر بیندیش بعد بگو بفهم بعد عمل کن امام علی علیه السلام

 بهترین کلام آن است که نظم و ترتیب با آن زیبایی و جمال بخشد و برای تمام مردم از خواص و عوام قابل فهم باشد امام علی علیه السلام

کلام را تا نگفته ای در اختیار توست و مالک آن هستی چون به زبان آورد ای اسیر آن می شوید امام علی علیه السلام

۳۱7 - برای دیده شدن نخست باید ببینیم کسی که در قهر محیط است در حقیقت مانع دید دارد و در زیر دست و پا است نمی تواند ببیند و نه دیده می شود برای اینکه بتوانی ببینی نیاز است از قهر محیط خارج شود بر قله های موفقیت ساکن شوی تا بتوانی ببینی و دیده شوی

318- بصیرت یعنی فریب نخوردن در فضای پر هیاهو بصیر با چشم سر و چشم دل می بیند و از اطلاعات دریافتی تحلیل های فضایی موجود را به دست می‌آورد در تمام دوران پر هیاهو با آرامش هم تکلیف خود را پیدا می‌کند و بر تکلیف خود هم عمل می‌کند و هم مکر شیاطین را به خودشان برمی‌گرداند

 ۳۱9 - راستی ما چقدر به قسمت و تقدیر اعتقاد داریم تقدیر از زمانی شروع می‌شود که من قبل از آن با اختیاری که داشتم کاری را با تصمیم خود انتخاب و اجرا کردم و حالا قسمت‌من نتیجه عملکرد گذشته من شده و تصمیم و عمل من در مقابل این تقدیر است آنچه امروز با آن روبه‌رو می‌شوند حاصل آن چه که قبلا انجام داده‌ام است امروز اختیار فردا اجبار امروز هم اختیار دارم هم در اجبار هستم اختیار دارم که انتخاب کنم فردا چگونه باشم اجبار هستم نتیجه عمل دیروزم هست

320- خوش به حال عاشقی که معشوقش آنقدر جلوه های متنوع دارد که هیچ وقت برای او تکراری و کسالت آور نیست عشقی که بین عاشق و معشوق است که بیانگر میزان عقلانیت در این رابطه است اگر عاشق بر اساس یک تصمیم عاقلانه عاشق شده این عشق مقدس است ولی اگر عشق عاشقی از روی هوا و هوس باشد نه تنها زودگذر و خودخواهانه است بلکه یک رابطه ناصواب است عاشقی که عاقلانه انتخاب کند جلوه‌های زیبایی از رابطه عاشقی به جای می گذارد که مایع افتخار معشوقه می شود

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۷
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی