راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

سردار سلیمانی

دلایل محبوبیت سردار سلیمانی چیست؟

 

سردار سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران ایران

قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.او در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر 41 ثارالله کرمان بود.وی در 4 بهمن 1389 درجهٔ سرلشکری دریافت کرد. مقام معظم رهبری در تقدیر از عملکرد قاسم سلیمانی از او به عنوان «شهید زنده» نام برده است.

طبق منابع غربی، سلیمانی نقش مهمی دردادن قدرت نظامی به حزب الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی رژیم صدام، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشته است. وی تا پیش از حضور علنی در جنگ علیه داعش در عراق، از حضور در انظار عمومی پرهیز می کرد؛ ولی حکومت ایران از زمان حضورش در عراق در نبرد علیه داعش و انتشار تصاویر متعددش با مدافعان عراقی، شروع به معرفی و شناساندن چهره وی کرد.

شورای آتلانتیک روز سه شنبه در مطلبی به تشریح دلایل محبوبیت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پرداخته است. 

سردار سلیمانی

فرمانده قدس سپاه پاسداران

 در آغاز این یادداشت آمده است:«ژنرال قاسم سلیمانی یکی از محبوب ترین شخصیت های شناخته شده در کشور ایران است، جایی که حامیانش او را قهرمان ملی از خود گذشته ای می بینند که در حال نبرد با دشمنان ایران است.»

«آتلانتیک» با اشاره به اینکه تصاویر سردار سلیمانی برای اولین بار در سال 2014 در شبکه های اجتماعی پدیدار شد نوشته برخی از صفحات حامیان او در اینستاگرام بالای 190 هزار نفر طرفدار داشته است.

«نتایج یک نظرسنجی اخیر که توسط مرکز مطالعات امنیتی و بین المللی دانشگاه مریلند انجام شده نشان می دهد که محبوبیت او در ژانویه 2016 برابر با 73 درصد بوده و این رقم در دسامبر 2016 به 74 درصد افزایش یافته است.»

آتلانتیگ می نویسد محبوبیت این ژنرال ایرانی تا اندازه زیادی از «نگرش ایرانی ها و ارزش گذاری آن ها برای از خود گذشتگی و فروتنی نشأت می گیرد.» 

سردار سلیمانی

فرمانده قدس سپاه پاسداران

 در بخش دیگری از این گزارش آمده است:«سلیمانی برای حامیانش، قهرمانی است که با داعش می جنگد، از اماکن مقدس محافظت می کند و منافع ایران در منطقه را حفظ می کند.»

آتلانتیک می نویسد:«جالب است که طرفدارانش، گاهاً او را حاج قاسم یا حتی سردار دلها خطاب می کند. او از خودش تصویر سرباز فداکاری به نمایش گذاشته که در کوه ها و دره ها به جست و جوی شهادت رفته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۳
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی