راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

سه دقیقه درقیامت قسمت (۱۷) درموردتشکیل خانواده

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۵۴ ب.ظ

📘 *سه دقیقه در قیامت*(قسمت ۱۷) ✍در مورد تشکیل خانواده شاید احتیاج به تذکری نباشد، چون در دین ما ازدواج، سنت پیامبر اسلام معرفی شده و تکامل نیمی از دین انسان مشروط به ازدواج و تشکیل خانواده است. 🌸 *وقتی هم که فرزندی متولد شود، خیرات و برکات بر اهل خانه نازل می شود.* 🌿اما باید این را هم اشاره کرد که در دنیا خیلی از مسائل و به خصوص تشکیل خانواده همراه با سختی و گرفتاری است. ❤️خداوند در آیه ۴ سوره بلد می‌فرماید: به درستی که ما انسان را در سختی و رنج آفریده ایم. 🌟 اما در آن سوی هستی *مشاهده کردم که هر بار انسان در کنار خانواده و همسر خود قرار می گیرد، خیرات و برکات الهی بر او نازل می گردد.* 🌹 و برای همین است که پیامبر (صلی الله علیه و آله) فرمودند: در پیشگاه خداوند تعالی، نشستن مرد در کنار همسر خود از اعتکاف در مسجد من محبوب تر است . 🍀از طرفی بسیاری از خیرات انسان، توسط فرزند برای او ارسال می شود، *شاید هیچ باقیات صالحاتی بهتر از فرزند صالح برای انسان نباشد.* ♦️از نوجوانی یاد گرفته بودم که هر کار خوبی انجام می دهم یا اگر صدقه می دهم، ثواب آن را به روح تمام کسانی که به گردن من حق دارند، از آدم تا خاتم و تمام اموات شیعه و پدران و مادران ما هدیه کنم. 🌿 به همین خاطر آن سوی هستی، پدر بزرگم را همراه با جمعی که در کنارش بودند، مشاهده کردم. 💥 آن ها مرتب از من تشکر می‌کردند و می‌گفتند: ما به وجود اولادی مثل تو افتخار می‌کنیم. خیرات و برکاتی که از سوی تو برای ما ارسال شده، بسیار مهم و کارگشا بود. 💫 ما همیشه برای تو دعا می کنیم تا خداوند بر توفیقات تو بیفزاید. 💠 در میان بستگان ما خیلی از افراد در فامیل ازدواج می کنند، من هم با دختر دایی خودم ازدواج کردم. 🌷 از طرفی بسیار اهل صله رحم هستم. بیشتر مواقع به دنبال حل مشکلات فامیل هستم و به همه سر می زنم و برکت این مطلب را هم در زندگی خود دیده ام. 🔆 دعای خیلی از اهل فامیل همواره مشکل گشای گرفتاری‌های من بوده. ✔️ حتی به من نشان دادند که در برخی از گرفتاری ها و مشکلات مردم و حوادث سختی که شاید منجر به مرگ می شد با دعای فامیل و والدین برطرف شده... 🌺 چرا که امام صادق علیه السلام می فرماید: *صله ارحام اخلاق را نیکو، دست را با سخاوت، دل و جان را پاک، و روزی را زیاد میکند و مرگ را به تاخیر می‌اندازد.* 🌿 خیلی سخت بود. حساب و کتاب خیلی دقیق ادامه داشت. *ثانیه به ثانیه را حساب می‌کردند.* زمان‌هایی که در محل کار حضور داشتم را بررسی می‌کردند که به بیت المال خسارت زده ام یا نه... 🙏 خدا رو شکر این مراحل به خوبی گذشت. زمان هایی را که در مسجد و هیئت حضور داشتم، محاسبه کردند و گفتند: دو سال از عمرت را این گونه گذراندی که جزو عمرت حساب نمی کنیم‌. 💦می توانیم به راحتی از این دوسال بگذریم . ♦️در آنجا برخی دوستان، همکاران و آشنایان را می‌دیدم، بدن مثالی آن هایی را در آنجا می دیدم که هنوز در دنیا بودند! 🍀 می‌توانستم مشکلات روحی و اخلاقی آن ها را ببینم. عجیب بود که برخی از دوستان همکارم را دیدم که به عنوان شهید و بدون حساب و بررسی اعمال به سوی بهشت برزخی می‌رفتند. 🌸 چهره خیلی از آن ها را به خاطر سپردم. به جوانی که پشت میز بود، گفتم، گفت: ✅برای بسیاری از همکاران و دوستان، شهادت را نوشته‌اند به شرطی که خودشان با اعمال اشتباه، توفیق شهادت را از بین نبرند. 💠 *به جوان پشت میز گفتم: چه کار کنم که من هم توفیق شهادت داشته باشم؟* 🔴 *او هم اشاره کرد و گفت: در زمان غیبت امام عصر عجل الله، رهبری شیعه با #ولی_فقیه است.* *پرچم اسلام به دست اوست.* 🍃همان لحظه تصویری از ایشان را دیدم!💞 🔻 *ادامه دارد...* 🍃🌸 اللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الفَرَج🤲🍃🌸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۱
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی