راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

سه دقیقه درقیامت قسمت (۲۴)قسمت آخر

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۲۱ ق.ظ

📘 *_سه دقیقه در قیامت_* (۲۴) (قسمت آخر)

✍️من و اسماعیل باهم دوست بودیم. یکی از روزهای سال ۹۷ به دیدنم آمد. 🍃 یک ساعتی با هم صحبت کردیم. گفت: قرار است برای مأموریت به مناطق مرزی اعزام شود. 🌿 *مسائل امنیتی در آن منطقه به گونه‌ای است که دوستان پاسدار برای مأموریت به آنجا اعزام می شدند.* فردای آن روز سراغ علی خادم را گرفتم؛ گفتند:: رفته سیستان. 🌴 یک باره با خودم گفتم: نکند باب شهادت از آنجا برای او باز شود. مدتی گذشت. با دوستان در ارتباط بودم. 🔊 *در یکی از روزهای بهمن ۹۷ خبری پخش شد، خبر کوتاه بود!* ⚡️ *یک انتحاری وهابی خودش را به اتوبوس سپاه می‌زند و ده ها رزمنده را که مأموریتشان به پایان رسیده بود، به شهادت می رساند...* 🔆 بعد از اینکه لیست شهدا را اعلام کردند، علی خادم و اسماعیل کرمی هم جزو آن ها بودند... ☘ من هم بعد از شهادت دوستانم، راهی مرزهای شرقی شدم، اما خبری از شهادت نشد. 💥یک دوست و پاسدار را دیدم که به قلب ما آمده است، با دیدن آن ها حالم تغییر کرد.. *من هر دوی آن ها را دیده بودم که بدون حساب و در زمره شهدا و با سرهای بریده شده راهی بهشت بودند...* 🔷 برای اینکه مطمئن شوم، به آن ها گفتم: اسم هر دوی شما محمد است، درسته؟ آن ها تأیید کردند و منتظر بودند که من حرف خود را ادامه دهم؛ اما بحث را عوض کردم و چیزی نگفتم. ♻️ *تا آخر عاقبت ما چه باشد...شهادت قسم ما هم می شود یا‌ نه...* *پایان...* 🌸 *پیوست:* آخر کتاب یک سری سؤالات مردم در مورد کتاب بود که دیگه آن ها رو ننوشتم؛ چون همه چیز واضحه. البته پیشنهاد میکنم کنم حتما خود کتاب را تهیه کنید و دوباره و چندباره بخونید. خیلی در مراقبت بر اعمال اثرگذاره، ان شاءالله. 💫کتاب از لحاظ واقعی بودن اگر منطبق بر احادیث و روایت نبود، اصلا داخل کانال نمی ذاشتم... ✨و *همچنین آیت الله مصباح هم فرمودند، بهتر بود اسم کتاب، سه دقیقه در عالم برزخ بود نه قیامت...* 💥ولی از اونجا که این بنده خدا به حساب و کتاب اعمال رسیده بوده و قرار نبوده برگرده و عوالم برزخ رو ندیده، ناشر کتاب تصمیم می گیره اسم کتاب، سه دقیقه در قیامت باشه. 💥 *نکته جالب دیگه اینه که ما همیشه حتی از بچگی "نامه اعمال" شنیده بودیم همه جا؛ اما نویسنده در کتاب از "کتاب اعمال" صحبت می کنه که اتفاقاً در قرآن هم "کتاب اعمال" اشاره شده...* 🌾 *نویسنده خودش اشاره داره به اینکه خدا می خواسته احتمالا به وسیله اون تلنگری به مردمی بزنه که هیچ وقت این مسائل رو جدّی نمی گیرند...* حتی یکی از علمای دینی هم خواب دیده بود که حضرت معصومه علیها السلام در خواب به ایشان فرمودند: *بیشتر مشکل مردم این است که قیامت را جدی نمی گیرند، در این مورد کار کنید....* 🔴همون اولش گفتم خدمتتون، *هرکسی خوند این کتاب رو، واقعا رزق معنویش بوده و شک نکنید که انتخاب شدید برای تغییر و تحوّل...* 🙏ان شاءالله که خداوند توفیق خدمت خالصانه، دوری از ریا، گناه نکردن و مخصوصاً دوری از حق الناس رو قسمت همه مون بکنه.🤲 🤲 *اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک...🌹🤲* 🦚 🌤️ *التماس دعاے فرج*🤲 ✨🦚 اللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الفَرَج🤲 ارادتمند همه شما مجیدروزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۹
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی