راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

شهید حسین همدانی (۱)

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

من حسین همدانی هستم متولد ۲۴ آذرماه ۱۳۲۹ در شهرستان آبادان فرزند سوم خانواده هستم که چهار فرزند داشت دو خواهر بزرگتر از من و یک برادر کوچکتر مادرم گوهرتاج چراغ نوروزی با نوعی خانه‌دار و بسیار مومنه بود پدرم مرحوم علی آقا همدانی چند سال آخر عمر کارگر فنی پالایشگاه شرکت ملی نفت ایران بود انسانی زحمتکش و شریف مقدس بود تقدیر الهی بر این بود سایه پر مهر پدر بیش از سه سال بر سرم باشد پدر در سال ۱۳۳۲ بر اثر بیماری ناعلاج زیر تیغ جراحی فوت شد و بدنش را در گورستان احمدآباد شهر آبادان به خاک سپردند مادرمآن مانند با چهار فرزند یتیم سالهای اول پس از فوت پدر خیلی به ما سخت گذشت خانواده ممر درآمد مناسبی نداشت چند سال طول کشید تا سرانجام با پیگیری‌های فراوان مادر و دایی شرکت نفت حاضر شد مستمری ماهیانه ناچیزی برای خانواده ما تعیین کند و بعد هم به زادبوم خانوادگی نقل مکان کردیم و مقیم همدان شدیم

هر کسی از دوران کودکی و نوجوانی به فراخور محیط اجتماعی و موقعیت خانوادگی خاطرات تلخ و شیرینی دارد صادقانه عرض کنم به محض اینکه از آب و گل در آمدم و دست چپ و راست خودم را شناختم کار کردم از همان کلاس اول ابتدایی در بازار همدان کار می کردم و درس می خواندم چون مسئولیت اداره مادر و برادر و خواهرم به دوش من بود

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۳۰
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی