راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

مکتب‌ سلیمانی مکتب فاطمی

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۴۶ ق.ظ

مکتب سلیمانی، مکتب فاطمی 
 
🔸تقارن میلاد با سعادت حضرت مادر سلام الله علیها با سالگرد شهادت شهید سلیمانی تقارنی بسیار زیبا است.شاید خدا میخواهد به ما نشان دهد هر کس در مکتب فاطمه زهرا سلام الله علیها رشد و زندگی کند و به آن ایمان و باور قلبی داشته باشد، اینگونه تقارنی برایش در دنیا و آسمان‌ها روزی می‌شود.نکته مهم آنجاست که شهدا نظر می‌کنند به وجه الله و وجه الله چیزی جز ائمه معصومین علیهم‌السلام نیست.
 
🔸در مکتب فاطمه زهرا سلام الله علیها جهاد و شهادت دو اصل است که به ارث می‌رسد، وقتی مادر سینه اش سپر دفاع از ولایت می‌شود، طبیعی است حسنین سینه‌شان سپر ولایت الله شود و زینب کبری سلام الله علیها خطبه خوان آن ایثار و فداکاری‌ها...کل وجود حاج قاسم هم سپر دفاع از ولایت و ملت عزیز ایران شد...این ارث به تمام رزمندگان خالص می‌رسد ان شا الله 
 
🔸در مکتب فاطمی جهاد تبیین هم به ارث می‌رسد، نمونه‌اش امروز در بیانات فرزند فاطمه زهرا سلام الله علیها امام سید علی خامنه‌ای به وضوح مشخص است و البته جهاد تبیین عاقبتش هم اذیت و آزارهای فراوان دوستان و دشمنان است! این آزارها نیز ارث این جهاد است! کما اینکه امیرالمومنین علی علیه السلام را اینقدر در این جهاد اذیت و آزار کردند که مردم کوفه را نفرین کردند.
 
🔸در مکتب فاطمی دشمن شناسی نیز به ارث می‌رسد حتی اگر سقیفه‌ها برپا شود...این هنر است که انسان دشمن شناس باشد، چون بصیرت چراغ راه است در تاریکی‌های فتنه و از عوامل مهمش لقمه‌ی حلال است، حاج قاسم دشمن شناس بود و اهل عمل بهنگام در برابر دشمن، دنیا پیش حاج قاسم ذلیل بود...
 
🔸اما امروز پس از شهادت شهید سلیمانی عزیز، رهبر حکیم انقلاب از مکتب سلیمانی نام بردند. مکتبی که ریشه‌اش در مکتب فاطمی با تمام خصوصیات‌ش است.
 
🔸مکتبی که هر جا باشد، آنجا دفاع از مظلوم و مقابله‌ی همه جانبه با دشمن ظالم معنا می‌شود.چه در فضای حقیقی باشد و چه در فضای مجازی.
 
🔸امروز کشور ما نیاز به مدیران مکتبی دارد که با مکتب سلیمانی رشد کرده و به بلوغ رسیده باشند، این مکتب، سلیمانی ساز است، یعنی در اقتصاد، حاج قاسم اقتصاد را می‌سازد(فرد ولایتمدار، شجاع، انقلابی، صادق، متخصص و سالم در حوزه‌های خانوادگی و مالی و اخلاقی و...)، در سیاست حاج قاسم سیاسی(ولایتمدار، صادق، دور از زد و بند، دور از سیاسی بازی و سیاسی کاری، دور از باند بازی و رفیق بازی، دور از تند روی و کند روی و...)، حاج قاسم اجتماعی، حاج قاسم فرهنگی و مهمتر از همه حاج قاسم فضای مجازی که اهمیت فضای مجازی را معادل اهمیت انقلاب اسلامی بداند، حکمرانی سایبری انقلاب اسلامی را پیاده سازی کند، به سمت رگولاتوری درست و اصولی فضای مجازی برود، دنبال کاسبی از فضای مجازی نباشد و اندازه‌اش اندازی فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی باشد.
 
🔸اینجا مکتب سلیمانی خود را نشان می‌دهد که چقدر اهمیت دارد و میتواند جهاد تبیین فاطمی را در کشور سرعت ببخشد.
 
🔸این تقارن زیبا را هم خدا به عنوان نشانه برای ما گذاشت که هر کس چشمانش به اشک بر فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرزندانش خو گرفت، خدا دلش را آماده‌ی حضور حضرتش خواهد کرد...
 
🌹حاج قاسم در قسمتی از وصیت‌نامه‌اش نوشته بود:
خداوندا! ای قادر عزیز و ای رحمان رزّاق، پیشانی شکر شرم بر آستانت می‌سایم که مرا در مسیر فاطمه اطهر و فرزندانش در مذهب تشیّع، عطر حقیقی اسلام، قرار دادی و مرا از اشک بر فرزندان علی‌بن ابی‌طالب و فاطمه اطهر بهره‌مند نمودی؛ چه نعمت عظمایی که بالاترین و ارزشمندترین نعمتهایت است؛ نعمتی که در آن نور است، معنویت، بیقراری که در درون خود بالاترین قرارها را دارد، غمی که آرامش و معنویت داد.
 
🌹این راز مکتب سلیمانی است که ریشه‌اش در مکتب فاطمه زهرا سلام الله علیها است❤️🌺

 

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۲/۱۰/۱۳
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی