راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

چشمانمان رازیبا کنیم بادیدن زیبایی ها(۴)

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳ ب.ظ

بِسـم ِ ربـــــِّـ الشــُّـهـداءِ

  بالاخره یک روز همراه یکی از دوستانم که  قصد داشت برود موسسه ، رفتم در طبقه  اول مرا معرفی کردند به آقایی و گفتند  ایشان دکتر چمران هستند. مصطفی لبخند به لبش داشت و من خیلی جا خوردم  .فکر می کردم که کسیکه اسمش با جنگ  گره خورده و همه از او می ترسند باید  آدم خشنی باشد ، حتی می ترسیدم ،  اما لبخند او و آرامشش مرا غافلگیرکرد . :دوستم مرا معرفی کرد و مصطفی با  تواضعی خاص گفت: شمایید ؟  من خیلی سراغ شما را گرفتم زودتر از اینها  منتظرتان بودم .  مثل آدمی که مرا از  مدتها قبل می شناخته حرف می زد .  عجیب بود .به دوستم گفتم: مطمئنی که  دکتر چمران این است؟ مطمئن بود . مصطفی تقویمی آورد مثل آن تقویمی که  چند هفته قبل سیدغروی به من داده بود  نگاه کردم گفتم: من این را دیده ام . مصطفی گفت:  همه تابلو ها را دیدید ؟ از کدام بیشتر  خوشتان آمد ؟ گفتم: شمع، شمع خیلی مرا متاثر کرد . توجه او سخت جلب شد و با تاکید پرسید: شمع ؟ چرا شمع ؟ من خود به خود گریه  کردم ، اشکم ریخت . گفتم: نمی دانم .  این شمع ، این نور ، انگار دروجود من  هست ،   : من فکر نمی کردم کسی بتواند معنی  شمع و از خودگذشتگی را به این زیبایی  بفهمد و نشان دهد .مصطفی گفت: من  هم فکر نمی کردم یک دختر لبنانی بتواند  شمع و معنایش را به این خوبی درک کند .پرسیدم: این را کی کشیده ؟ من خیلی  دوست دارم ببینمش، و با او آشنا شوم  مصطفی گفت: من بیشتر از لحظه ای  که چشمم به لبخندش و چهره اش افتاده  بود تعجب کردم شما ! شما کشیده اید ؟مصطفی گفت: بله ، من کشیده‌ام.گفتم:  شما که در جنگ و خون زندگی می کنید ،  مگر می شود ؟ فکر نمی کنم شما بتوانید  این قدر احساس داشته باشید . بعد اتفاق  عجیب تری افتاد .   :مصطفی شروع کرد به خواندن  نوشته های من .گفت: هر چه نوشته اید  خوانده ام و دوررا دور با روحتان پرواز  کرده‌ام . و اشکهایش سرازیر شد .این  اولین دیدار ما بود و سخت زیبا بود . بہ روایت غاده جابر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۹
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی