راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وارزش های دفاع مقدس

راویان سپاه سیدالشهداء (ع)

اهم فعالیت ها
جذب و سازماندهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس .علاقمند به روایتگری
تربیت و آموزش راوی
اعزام راوی به کاروان های راهیان نور
اعزام راوی به کلیه مدارس و دبیرستان ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی
اعزام راوی به کلیه مراسمات.مساجد.یادوارهای شهدا،. ادارات و سازمان ها کارخانه جات.وشرکت ها
برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی در مدارس و مراکز آموزشی پژوهشی تحقیقاتی
برگزاری دوره های آموزش.مرتبط بادفاع مقدس.مقابله باتهاجم فرهنگی.جنگ نرم وپدافند غیر عامل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

🔅 مسیح کردستان #به_روایت_تاریخ

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸ ق.ظ

🔅 مسیح کردستان #به_روایت_تاریخ


🔻#شهید_محمدبروجردی متولد سال ۱۳۳۳ در یکی از روستاهای اطراف بروجرد است. او در چهارده سالگی با امام و مبارزه با طاغوت آشنا شد و به تشکیلات #هیئتهای_مؤتلفه_اسلامی ومبارزین انقلابی پیوست.


🔹 ۱۸ساله بود که پس از فرار از خدمت سربازی در رژیم شاهنشاهی، در حالیکه قصد عزیمت به عراق برای دیدار امام رحمه‌الله را داشت در یکی از نقاط مرزی خوزستان دستگیر و به زندان #ساواک سوسنگرد منتقل شد.


🔴 پس از گذراندن مدت محکومیت و دوره سربازی، مبارزه علیه طاغوت را از سر گرفت. او توانست در مدت کوتاهی #گروه_توحیدی_صف را با هدف مبارزه مسلحانه راه‌اندازی کند و عملیات‌های متعددی را علیه حکومت شاهنشاهی برنامه‌ریزی و اجرا نماید.

 پس از انقلاب مسئولیت تیم حفاظت امام خمینی رحمه‌الله با محمد بروجردی و اعضای گروه توحیدی صف بود


☑️ در سال ۵۸ یکی از نفرات اصلی #شورای_مرکزی_سپاه و از گزینه‌های اصلی فرماندهی سپاه بود که این مسئولیت را قبول نکرد و افراد دیگر را برای تصدی این مسئولیت شایسته‌تر دانست.

با شکل‌گیری فتنه جدایی کردستان در سال ۵۸ عازم آنجا شد و توانست  باساماندهی سازمان سپاه در منطقه غرب کشور و اجرای سیاست #امنیت_مردمی که در دوره #سرپرستی_آیت_الله_خامنه_ای_در_سپاه پاسداران اتخاذ شده بود توطئه‌های متعدد ضدانقلاب را خنثی نماید و به #مسیح_کردستان معروف شود. تشکیل #پیشمرگان_کرد_مسلمان از ابتکارات دوران فرماندهی اوست. 


🔻 بسیاری از فرماندهان سپاه اسلام که نقش‌های مؤثری در طول دوران دفاع مقدس ایفا کردند مانند حاج #احمدمتوسلیان، #شهید_ناصر_کاظمی، #شهیدهمت، #شهیدمحسن_وزوایی و #شهیدرضا_چراغی از شاگردان مکتب او هستند.

شهید بروجردی در تاریخ اول خرداد ۶۲ در حالیکه به همراه جمعی از فرماندهان  برای تاسیس #تیپ_ویژه_شهدا عازم #مهاباد بود بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.


📝یکی از جملات معروف و به یادماندنی او در پاسخ به شبهه‌افکنی #منافقین و اتهام تقلید کورکورانه آنها به مذهبی‌ها در #زندان_ستمشاهی چنین است:

«ما فتوایی هستیم و مقلّد. خودمان که مجتهد نیستیم تا بتوانیم احکام را از منابع آن استخراج کنیم. بگذارید هر چه دلشان میخواهد، بگویند».


🔸دوران دفاع مقدس به روایت رهبر انقلاب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۰
مجید روزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی